petek, 5. junij 2020

Bo letošnje poletje suho in vroče?

Zadnji teden nisem prav veliko spremljala novic. Včeraj sem naredila napako in si ogledala nekaj prispevkov. Bljek! Zagabilo se mi je vse. Bojim se samo, da bodo fanatiki zmagali, saj bodo vztrajnejši. Svoje laži bodo ponavljali tako dolgo, dokler ne bodo postale resnica. Ampak, še sem optimistična.

Zunaj pošteno dežuje, kos pa me glasno opozarja, da mu danes še nisem nasula rozin. Takoj grem, da ne bo revež lačen ... (haha).

V bistvu mi zelo ustreza, da je vreme primerno za počitek. In za hygge - danski način srečnega življenja (pravkar berem knjigo o tem). Prižgano imam gretje, ampak treba bo prižgati še kakšno svečo. Čokolade ne bom, sem na dieti ... No, mogoče majhen košček. Blazine imam, dodatno me greje nekaj kosmatega - Lui.

Vsako leto v vrtnariji ali vrtnarskem centru rešim (kupim) pred gotovo smrtjo nekaj sadik. Tudi letos sem jih, zato deset rožic čaka na mizi, da jih posadim. Pa sem že od prvega, načrtnega nakupa imela viška rožic - za dva lonca. No, sedaj bosta pa še dva.



Sukolentne rastline zelo dobro prenašajo sušo

Vsako leto tudi, še preden začnem z izborom sezonskih rožic, poskušam napovedati, kakšno bo poletje: vroče, suho, hladno, deževno? Pomagam si s kitajskim koledarjem, čeprav o napovedovanju vremena s pomočjo feng shuija nič ne vem. Sem pa v zadnjih dvajsetih letih opazila, da so meseci in leta, ko je bil v kitajskem koledarju močan element voda, v bistvu bili bolj sušni.

Letos imamo kovinsko podgano, torej močno vodo, zato sem pri sebi sklenila, da bo druga polovica leta oz. poletje suho. Mojo amatersko napoved je potrdil portal Accuwheather:
Na jugu Evrope bo poleti prevladovalo suho in zelo vroče vreme. Za območje severne Italije in Balkana Accuweather napoveduje več dolgotrajnih vročinskih valov s temperaturami precej nad 30 stopinj Celzija. "Mogoče je pričakovati številna dolga obdobja s temperaturami med 30 in 40 stopinjami Celzija in tudi nad 40 stopinj Celzija," je povedal meteorolog Tyler Roys.
Lansko leto so zadeli v nulo, zato jim kar verjamem. Njihove dnevne napovedi pa so neuporabne.

Mesto za dodaten sod vode (za zalivanje rož) sem že določila. Prav tako na gredice pred hišo nisem posadila enoletnic, ampak trpežne trajnice. Pred hišo, našim poslovnim prostorom, bodo tako stali samo trije ogromni lonci s sezonskimi rastlinami, da bo čim manj težav z zalivanjem.


V vsakem pogledu nas čaka zanimivo leto. Bo Trump zmagal, ali se bo Melanija vrnila v Sevnico?

Ni komentarjev:

Objavite komentar