nedelja, 29. marec 2020

Idioti sebični!

Novica o včerajšnjih izletnikih na Bled in Obalo mi nikakor ni dala miru. Zakaj me je tako vznemirila? Moji možgani so premleli vse reakcije, ki so jih napisali tudi drugi:

- Zakaj se eni držijo navodil, drugi pa ne?
- Se res ne zavedajo nevarnosti koronavirusa?
- A ni bolje, da gredo na izlet, ko pa da se doma kregajo?
- "Če bodo zaprli občinske meje, ne bom več mogel na vikend."
- Saj smo slišali, da vitamin D (sonce) pobija viruse!
- Zakaj zganjate paniko, korona virus je napihnjen problem!

Če objektivno razmislimo, z distanco, ki jo v tem času sploh lahko imamo, so vse reakcije "pravilne". Tudi sama se nagibam med tiste, ki menijo, da je koronavirus predvsem statistično-politična afera. Ampak, držim se pravil, ki jih imamo trenutno v družbi.

V kuhinji, med pospravljanjem posode, ko sem v jetrih še vedno čutila jezo nad izletniki, pa sem dobila preblisk, kaj je tem ljudem skupno: sebičnost.

Ni druge razlage, vsaj racionalne ne, kot da gre za sebičneže, ki lasten užitek postavljajo nad družbeno dobro.

Moj predlog za notranjega ministra:

Ni treba uvesti občinskih karanten. Kršilce je treba popisati, jim izreči mastno kazen in hkrati vročiti odločbo, da bodo stroške zdravljenja v primeru okužbe s kronavirusom poravnali sami. Tako zase, kot za tiste, s katerimi so bili v stiku. Uf, to bi bilo špecanja ...


Je pa takole, da imamo v trgovini največ možnosti, da se okužimo. 

Včeraj sem bila v Hoferju. Nisem nosila maske, ker je nimam. Na vhodu nam je prijazen mladenič razkužil roke in vozičke, vendar je to bolj kozmetičen ukrep. Kot vemo, se koronavirus prenaša tudi kapljično. V tistem trenutku, ko kaj povemo ali vprašamo, smo okrog sebe razpršili nekaj milijonov virusov.

Na žalost pa večina ljudi še vedno ne razume, da je dobro, da se okužimo in čim več ljudi postane prekuženih (razvije protitelesa). Z ukrepi karantene samo kontroliramo potek okužb in tako preprečimo preobremenitev na intenzivnem oddelku. 

Osebno mislim, da sem tri sobote nazaj prebolela koronavirus in to v treh urah. Najprej se je pojavila povišana temperatura, mislim da 37,5 stopinje, malo me je bolelo grlo, nato pa v glavi, kot da bi sevalo iz ušes. O teh netipičnih bolečinah v glavi, žarenju, poročajo v zvezi s koronavirusom, zato mislim, da sem ga prebolela.

Ko me je začelo tudi mraziti, sem vedela, da stvar ni nedolžna. Zmešala sem si koktajl s prehranskimi dopolnili (liposomski glutation 600 mg, liposomski vitamin C 2.000 mg, B - kompleks, mešanico DEKA, probiotik) in čakala. Bo šlo na slabše, ali boljše? Po pol ure sem bila v dobrem stanju, ponoči sem se prepotila in zjutraj vstala utrujena, ampak brez vročine. Tisti, ki nimajo dobrega imunskega sistema, kronične bolezni ali težave s pljuči, bodo imeli močnejše reakcije.

Veliko jih je že decembra prebolelo koronavirus, pa tudi januarja in februarja, samo vedeli niso.

Zato, nobene panike, krepite imunski sistem in se imejte radi. Pa ne na račun drugih ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar