četrtek, 17. avgust 2017

Ljubljana - moje najljubše veganske restavracije

Čeprav nisem veganka, z veseljem pojem kaj brezmesnega. Zaradi alergij (na mleko, jajca, gobe) so veganske restavracije pogosto najbolj "varna" izbira.

Zelo sem vesela, da smo v Ljubljani dobili nekaj novih, zelo dobrih veganskih restavracij. Moja definicija "dobrega" je:

1. Uporaba sezonskih, lokalnih, po možnosti ekoloških surovin.
2. Obroki niso pretežno sestavljeni iz ogljikovih hidratov.
3. Raznovrstna, sezonska ponudba.
4. Kulinarična dodana vrednost (da skuhajo bolje kot jaz doma, da so jedi okusne, dobro začinjene, izvirno pripravljene - tehnologija).

Na žalost kar nekaj veganskih restavracij ne izpolnjuje vseh mojih kriterijev. Ja, želim, da so izpolnjeni VSI. Na primer, Loving Hut, Zaživ vegan, Ajdovo Zrno, Organic Garden, Govinda ... padejo predvsem pri kriteriju 2 in 4.

Nisem še obiskala vseh ljubljanskih veganskih restavracij, vendar so trenutno na mojem seznamu tri, ki jih zelo rada obiščem:

Bazilika bistro (na ostalih treh lokacijah še nisem jedla, ker mi je Bistro na Prešernovi najbližje).

Bazilika sicer ni 100% veganska restavracija, vendar se na njihovem jedilniku vsak dan najde kaj veganskega. Zelo mi je všeč sam koncept (sezonsko, lahkotno kuhanje) in raznolikost jedi na dnevno spreminjajočem se jedilniku.

Barbarela arkade

Preden sem jih sama obiskala, sem o njih slišala same pohvale. Moram potrditi: njihov veganski burger je najboljši! Tudi druge jedi so odlične. V vročih dneh sem odkrila njihovo ledeno kavo (z veganskim sladoledom in smetano) ... mljask.

Taman Organic

Ta bistro se kulinarično še razvija. Pozitivno je to, da je njihov kuhar zelo odprt za predloge in kritike - sem osebno preverila (haha). To je kuhar, ki za hrano živi, ki o njej razmišlja in jo čuti. No, vsaj takšen je bil moj vtis. So pa njihove jedi zelo raznovrstne, sezonske in kulinarično izvirne. Komaj čakam na nadaljevanje zgodbe.

Zadnjič smo šle s kolegicami tja na kosilo in tukaj so slike:




Če si boste prvič ogledovali jedilnike veganskih restavracij, se vam bo zdela ponudba skromna. Mogoče vas bo celo strah, da bo hrane premalo, da boste odšli lačni. Ne skrbite, za "preprosto" juho ali solato na jedilniku se, po navadi, skriva bogastvo okusov.

Meni v Baziliki zadostuje samo juha, če nisem preveč lačna. Če pa sem, si v solatnem baru vzamem solato in zapolnim želodček. Tudi v Barbareli je tako, da si naročim samo eno jed in nato še eno, če sem zelo lačna. Veganske restavracije nas naučijo uživati hrano z vsemi čuti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar