ponedeljek, 26. junij 2017

Ali poleti kaj berete?

Ko so dnevi vedno bolj topli in rožice pridno rasejo, je pri meni čas za knjige. Berem jih v vseh letnih časih, ampak poleti najraje. Imam zbirko (šund) romanov, ko je treba možgane dati čisto na OFF. Imam tudi zbirko zelo različnih strokovnih knjig. Nisem se mogla premagati, da ne bi k trem knjigah, ki sem jih v petek kupila v Konzorciju, dodala še tri.


Moj izbor branja za julij:

1. Matjan Ogorevc - Spreminjajmo sebe, spreminjajmo svet
2. Adrian P. Kezele - Sedem čaker, sedem stanj zavesti
3. Sanja Toljan - Čudežna moč hormonov
4. Donna Eden in David Feinstein - Energija ljubezni
5. Izidor Gašperlin - Čutim, torej sem!
6. Dušan Donko, Simona Kolar - Tomažič - Preproste rešitve za 108 bolezni
7. Najmanj dva ljubezenska romana z garantiranim srečnim koncem ...

1 komentar:

  1. Privlačne.
    Sama se te dni, ko utegnem, potapljam v Donavo (P. Pavličiča), vmes pa preberem nekaj pesmi. Vse ostalo... me čaka.
    Na užitke ob branju in prebiranju.

    OdgovoriIzbriši