petek, 24. februar 2017

Čiščenje jeter z grenčicami

Veliko pišem o čiščenju jeter, pa se mi zdi, da še vedno premalo. Jetra so - VSE. Včeraj sem se s stranko pogovarjala o tem in vprašala me je, ali so jetra najpomembnejši razstrupljevalni organ. Rekla sem, da ne, da je to črevesje, ker je pač tako veliko (površine 400 m2). Jetra so zato problematična, ker ne bolijo.

Pridno delajo in čistijo svinjarijo, ki jo dobimo s hrano, vodo, zrakom, zdravili, okoljskimi strupi ... Tudi, ko jih deluje samo še 25%, lahko preživimo. Ko pa so enkrat tako močno poškodovana, umremo v nekaj dneh ali tednih - razen, če ne dobimo novih.

V Aviti imamo zato spomladansko akcijo - znižali smo cene vsem grenčicam, ki čistijo jetra. Grenčica Bitterstern je moj favorit in njena uporaba je res zelo preprosta: najmanj 15 minut pred obrokom stegnem jezik, na njega nakapam 5 kapljic grenčice in procedure je konec.

Kaj vse je, poleg grenčic, priporočljivo za čiščenje in ohranjanje jeter:

- hrana, ki ima grenek okus
- grenki čaji
- nič alkohola
- zvečer ne jemo mastnih in težko prebavljivih jedi
- pitje čiste vode

Več si preberite v člankih:

Zamaščena jetra - najpogostejša bolezen jeter

Celostno čiščenje jeter

Dobra hrana za zdrava jetra

Ni komentarjev:

Objavite komentar