četrtek, 24. november 2016

Prekleti popusti!

Predlansko leto sem slučajno zašla v BTC na "črni petek". Na srečo sem tja prišla že pred 20. uro, ko se je začel nakup s "super popusti". Nazaj grede sem se sicer čudila popolnemu prometnemu kaosu in gneči od BTC - Letališke in obvoznice, nisem pa vedela, kaj se dogaja. Bo letos tudi tako? Seveda, saj je popust magična beseda ob kateri popolnoma izgubimo razum.

Meni so popusti nagravžni. V moji firmi smo z njimi zelo skopuški, to ve vsak, ki je že žical za popust. Ko imamo akcije s popusti, nekajkrat na leto, jih organiziramo tako, da čim več strank popuste opazi in jih lahko izkoristi. Ne pa, da jih izkoristijo samo lovci na popuste, ostali pa "izvisijo".

Kajti, tudi sama spada med tiste, ki jim propadejo skoraj vsi darilni boni, vsi kuponi s popusti in akcije. Pač nisem takšen tip. Poleg tega kupujem predvsem takrat, ko kaj potrebujem. Razen pri oblačilih - ni hujšega, kot v mali Ljubljani iskati npr. temno modro krilo. Ko jo potrebuješ, je ni možno kupiti, saj modra barva tisto sezono ni modna, ali nimajo številke, ali imajo samo kariraste.

Popusti so lahko za podjetnika zelo škodljivi. Poleg tega, da za izdelek (storitev) dobi manj denarja (fiksni stroški pa ostanejo enaki), tudi razvrednoti vrednost izdelka. In stranke bodo tudi v prihodnosti pričakovale popuste. Vedno večje. Zakaj bi kupovale po redni ceni, če pa lahko počakajo na sezonske, mesečne, tedenske, dnevne, izredne ... popuste?

Kaj je rešitev?

Kupovati manj in tisto kakovostno. Pač ne bomo imeli vsako leto nekaj odstotne gospodarske rasti, bomo pa dosti bolj srečni. Vem, vem, sem zelo idealistična ...

P.S.

Ker se zadnje časa veliko ukvarjam s hormoni, poskušam tudi treninge prilagoditi hormonskemu stanju. Zato sem v torek trenerju povedala, da bom v petek zelo verjetno imela PMS, mogoče celo že menstruacijo. Torej bo mogoče "rdeč petek".

Očitno me je površno poslušal, saj me je takoj popravil: "Ne, v petek bo črni petek, ne rdeč!"

2 komentarja:

  1. Hahaha, tudi jaz sem anti-popustniški in anti-kuponski tip. Vsaki teden si namreč izrežem vse kupončke za 25% popusta na en izdelek in vsaki teden znova sklenem, da jih bom pa sedaj reees porabila. A mi to le redko, oziroma skoraj nikoli ne uspe, hehehe. Eni pač očitno nismo rojeni za popuste.
    En lep črni, rdeči, predvsem pa zadovoljen petek!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ker je moja pisarna slučajno blizu nakupovalnega centra, sem se nič norega sluteč okrog enajste ure sprehodila po ena stojalca v papirnico. Češ, gneča bo itak popoldan. Presenečeno sem ugotovila, da je zelo novoletno živahno in opazila v trgovini, ki ponuja -50% cel dan, koooooooooooooolone in gnečo. Saj smo že videli vsi gnečo in čakali tudi v koloni. Ampak za cel trajekt ljudi v eni trgovini. Že dopoldan...
    Odšla sem s svojimi mislimi...in vprašanjem, če so prodajalke dodatno nagrajene. Več kot zaslužile bi si.
    Sama ne razumem teh trgovskih 'posegov'.
    Ja, kdaj pa kdaj kaj ceneje....kakšna ugodnost... A zadnja leta je vse skupaj čisto prehudo.
    Kot podjetnik/podjetnica ni nobene možnosti preživetja z nenehnimi popusti.
    Torej... nekaj hudo ni več vredu.
    Res smo lahko zadovoljne, da kupimo, ko potrebujemo oz. si damo malce na stran in potem kupimo.
    Prijeten petek, pa kakorkoli je že obarvan.

    OdgovoriIzbriši