ponedeljek, 2. maj 2016

Pogumno navzgor, soncu nasproti!

Tako, prazniki so za nami. Če dobro premislim, že dolgo niso bili praznični dnevi tako zanimivi in pestri. Kaj vse se je dogajalo! Še vedno premlevam vtise, se nasmiham ob lepih spominih in načrtujem dejavnosti za naslednje tedne.

V naslednjih dveh tednih je pred mano zelo prijetna naloga - zasaditev loncev s sezonskimi rožicami. Po vseh teh letih se počutim že kot pravi profesionalec in komaj čakam, da začnem izbirati, kombinirati, saditi ... Kako prijeten stres! Mi, vrtoljubci, smo edini umetniki, ki ustvarimo rastočo umetnino. Takšno, ki se bo v vsej svoji lepoti pokazala šele čez dva ali tri mesece. V bistvu veliko tvegamo in vedno sem občudovala Ruth v tej njeni drznosti, ko je na papirju načrtovala nenavadne kombinacije. Kolikokrat sem se vprašala, ali bodo te rožice "šle skupaj". Ruth je skoraj vedno imela prav.

V arhivu sem poiskala kombinacije iz junija 2012, ki jih je načrtovala za naše poslovne prostore v Murglah. Letos bo zelo drugače, saj bom vključila več bele in srebrne.








Pogum (element les) se vedno splača. Mogoče kratkoročno ne, dolgoročno pa vedno. Pomlad (element les) po kitajskem koledarju se počasi izteka, aprilu vlada zmaj, ki v sebi še skriva nekaj pomladne energije, prav veliko pa ne. Poletje bo nastopilo 5. 5. 2016 in kmalu nas bo grela bolj vroča energija.

Če boste imeli jutri, po več dneh dopustovanja težave z motivacijo za delo, si zavrtite to čudovito in zame zelo navdihujočo pesem Celtic Woman - You Rise Me Up.


3 komentarji:

  1. Helena, veliko užitka pri vrtnarjenju. Se veselim fotografij:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za to cudovito pesem...dvignila me je zjutraj, ko se dan ni najbolje zacel... Nekoc vem, da se bo ta pesem slisala, ko bom stopala proti oltarju k svojemu izbrancu, svoji ljubezni :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, zanimiva izbira za pot k oltarju. V bistvu je krasna izbira!

      Izbriši