petek, 2. oktober 2015

Grad Kamen - popoldanski izlet v Begunje

Danes sem se takoj po službi odpravila na ogled gradu Kamen. "Našla" sem ga preko objave na fb in takoj me je pritegnil. Seveda gradu ni več, samo ruševine. Ampak, kakšne! Na Škotskem ali Irskem bi v takšnem zanimivem, zgodovinskem kompleksu postavili nekaj tabel, prodajalno spominkov, maketo in vrteli filmček, ter za vstopnino pobirali 18 EUR.

Vreme je bilo idealno za fotografiranje, pol ure pred sončnim zahodom smo imeli celo sonce. Zanimivo, na gradu nisem bila sama, tudi nekaj drugih radovednežev si je ogledovalo, kako so nekdaj živeli na tej strateški točki.



























7 komentarjev:

  1. Krasen pobeg v naravo in preteklost. Čudovite in vabljive fotografije.
    Glede na to, da je grad Kamen je vključen v evropsko mrežo gradov "Venerina pot"... bi zagotovo marsikje drugače :)
    Ujemite svoje trenutke vikenda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi meni se zdijo fotografije kar zanimive. Čeprav, ko sem prišla, se mi je zdelo vse brez veze in sem kar nekaj pritiskala ... Ko sem nekaj časa sedela na soncu in si napolnila z energijo, je bilo bolje. Zadnje tri fotografije so iz "sončnega" dela izleta. Hahaha, kako smo odvisni od vremena!!!

      Izbriši
  2. O, res lepo. V bistvu imam to pred nosom, pa sem vedno na grad Kamen gledala kot na kup kamenja. Mislim, da si me prepričala, da se enkrat še jaz odpravim tja.
    Sicer pa je bila dolina Draga zelo pri srcu tudi Slavku Avseniku (Tam kjer murke cveto).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem, Saša, dolina Draga me še čaka in to kmalu. Ob prvi priliki, ko se bodo listi obarvali jesensko pisano, se bom sprehodila po dolini.

      Izbriši
    2. Predlagam pa še vzpon do Roblekovega doma.

      Lp, Andreja

      Izbriši
    3. Andreja, ko sem videla kam me pošiljate, sem bila najprej šokirana. Saj veste, me prleške ovce imamo bolj kratke nogice ... Ampak, aleleuja za internet, sem si na hribi.net ogledala pot od koče v Dragi do Roblekovega doma, pa mi je kar všeč. Hoja od ene do do druge koče - to je zame!

      Izbriši
    4. Draga Helena, vi bi prišli še naprej na Begunjščico, saj imate kondicijo. Vzpon na ta vrh predlagam poleti. Sedaj bo do Robleka dovolj, saj je že od tu prelep pogled v dolino.
      Lepo se imejte,
      Andreja

      Izbriši