sreda, 29. april 2015

Bo Vitalni moški osvojil slovenske moške?

Odločila sem se, da bom dokončen izbor sezonskih rožic naredila po prvomajskih praznikih. Ne da se mi jih kupovati že sedaj in jih pokrivati/odkrivati, ter skrbeti, ali bodo preživele hladne noči.

Navdih za letošnje kreacije sem poiskala v arhivu. Ugotovila sem, da so mi rožice lepše uspevale v tistem kitajskem letu, ki ima yin polarnost. Na primer, leta 2011 ali 2013. Torej bom letos zopet imela lepe rožice! 


Prizor iz septembra leta 2013 - morate priznati, da je rajsko ...

Lansko leto sem naredila veliko napako: v zemljo sem pozabila dati počasi topno gnojilo. Ker je bilo poletje vlažno, smo rože manj zalivali in s tem so dobile manj gnojila, ki ga dodam vodi za zalivanje. Rožice so bile vidno v slabšem stanju, manjše in manj bogato so cvetele. 

Že večkrat sem vlekla paralele med oskrbo rastlin in ljudi: oboji potrebujemo hranilne snovi, da smo v optimalnem stanju.

Tega bloga ne izrabljam veliko v komercialne namene, čeprav sem ga začela pisati kot poslovni blog. Mogoče vas celo premalo obveščam o novostih in koristnih izdelkih, ki jih imamo v spletni trgovini Avita. Kaj menite?

V teh dneh smo začeli prodajati dva nova izdelka: Čokoladni napitek Flavochino in Vitalni moški. Prvi izdelke je za dušico in popestritev pitja kavic Chi. Drugi izdelke pa je moj poskus, kako narediti slovenske moške bolj zdrave. Francozi na veliko pijejo Eliksir iz granatnih jabolk. Pri nas se ni obnesel. Italijani jedo pašto pri mami:) Nemci prisegajo na napitek Vitalni moški. Bo ta izdelek osvojil moška srca (in telesa)?

Flavochino smo nabavili, ker je enostavno dober in je odličen za mešanje s kavami Chi. Meni je najboljši, ko ga zmešam s toplim rastlinskim mlekom.


Flavochino - čokoladni napitek z magnezijem, odličen tudi, če ga zmešamo s kavo Chi.

Kakavov napitek Flavochino imajo radi tako otroci kot odrasli! Rahlo grenak kakavov napitek vsebuje kakavove flavanole, ki pomagajo ohranjati elastičnost krvnih žil in normalen pretok krvi, ter kalij in magnezij za delovanje živčnega sistema. 


Vitalni moški (MännerVital) je napitek z učinkovinami, ki jih potrebujejo moški, da (po)ostanejo vitalni

Napitek Vitalni moški z okusom kakava za prave moške. Vsebuje posebno veliko korenine maca, rastlinske izvlečke, vitamine, minerale (zelo pomembne krom, cink in selen) in sladilo ksilit. Za energijo, živce in imunski sistem ter vitalnost in plodnost sodobnega moškega. 

4 komentarji:

  1. Rajsko, rajsko, Helena! Tale vrt Jaz vedno tuhtam, da če bi imeli hiško... sploh ne bi utegnila v službo :). Že itak si zadam vedno preveč reči... res pa so vmes tudi takšne, za dušo in takšne, ki sproščajo.
    Izdelka sta videti mikavna. Ob naslednjem naročilu poskusimo. Pa potem poročam, če je moj dragi kaj bolj 'vital'.
    Sicer pa tako imenitno prepletate reči, da jih rada pokukam. Vedno najdem kaj zanimivega. In ... če bi bil le v komercialne namene, morda niti ne bi tako pritegnil :). Tako pa ima vaš blog dušo :).
    Prijetne dni vam želim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina, hvala za komplimente. Tudi sama mislim, da preveč komercialnih vsebin ne bi bilo dobrih - meni osebno ne bi bile všeč, hehehe.
      Blog za dušo - kako lepo ste ga opisali. Najboljše pa je, da je to blog tudi za mojo dušo.

      Izbriši
  2. Samo glede gnojenja v dežju bom pritaknila lonček. Jaz sem se znajdla tako, da sem v zemljo zatikala palčke za gnojenje za cvet ali pa za list, boljše karkoli kot nič. Palčke imam stalno v predalu, za sobne rože. Najprej sem jih uporabila za mačehe, ki jih imam v koritih na oknih čez celo zimo in so mokre od dežja, potem pa to prakticirala še na ostalih, ko se ne da zalivati. In vse cveti :). Lp!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anita, hvala za nasvet, kako popraviti pozabljivost. Saj bi lahko tudi naknadno v zemljo primešala počasi topno gnojilo za sezonske rožice. Ampak, problem je bil ta, da se niti nisem spomnila, da gnojila ni. Ko sem videla klavrni jesenski rezultat, sem pogruntala, kje je napaka.

      Izbriši