torek, 13. januar 2015

Najdražji čaj na Bledu

V soboto sem bila na Bledu. Malo je sijalo sonce in prav prijetno se je bilo sprehoditi ob jezeru. Bilo je zelo veliko hrvaških gostov, pa tudi Japoncev.



Na žalost nisem imela hrane za labode in race.



V tej restavraciji sem si naročila kosilo in se, zaradi mraza, odločila za zeliščni čaj. Vse je bilo okusno, samo piščanec preveč slan. 


Ko je prišel račun, sem doživela majhno presenečenje: čaj stane 3,30 EUR. Poskušala sem se pomiriti z različnimi argumenti: da je kava v Benetkah petkrat dražja, da je bila skodelica velika in čaj dober ... pa ni šlo!


Ponovno sem odprla jedilni list, na katerem, tako mimogrede omenjeno, niso označeni alergeni, in poiskala, koliko stane sveže stisnjeni pomarančni sok. Videla sem, da ga je naročilo veliko gostov, zato sem takoj posumila, da mora biti dober in cenejši kot čaj. Nisem se zmotila, 3 dl soka stane 3,90 EUR. Od 3 dl soka si že sit in privarčevala bi 14 EUR, kolikor je stal piščanec z zelenjavo.

Čeprav, takole med brati: a ni 3,30 EUR za 3 dl limonade malo preveč? Vodi dodaš sok limone, ki stane 15 centov, malo sladkorja in postrežeš, kar te stane 0,33 EUR. Marža: 1000%.


Hitro sem se odpravila naprej ob obali ...


... in kmalu zagledala tole "inštalacijo". Le kaj se razburjam, se boste vprašali, sortiranje smeti je bolj pomembno od turizma in estetike.


Ta Španca sta se takole sproščala z brenkanjem na kitaro. Lepo ...




Labod ni hotel sodelovati in primerno pozirati, ker je bilo na vrsti večerno čiščenje. Sonce je počasi zahajalo, turisti bodo izginili in končno bo imel mir.

4 komentarji:

  1. Res si izbrala najlepšo in najdražjo "restavracijo". Je pa tam ob lepem vremenu vedno polno. Lepa lokacija, lepo opremljeno, lepi krožnički. Dejansko se takih punktov na Bledu manjka. Turistov je veliko, treba jim je samo ponudit, pa bodo zapravljali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm, najlepšo? Ko sem prišla, sem opazila nečiste mize, tepih na tleh že dolgo ni bil očiščen, na stranišču je še šlo ... Moj piščanec je bil preslan, ker so ga posipali z neko mešanico suhih začimb, ki je zanesljivo vsebovala glutamat (ojačevalec okusa) in sol. Nisem želela biti tečna, ampak za okras sem dobila šopek rukole in ni bil v dobrem stanju. Če je torej to najlepša in najdražja restavracija na Bledu, imajo Blejčani velik, velik problem. Njihov izreden plus je samo lokacija.

      Sem pa ugotovila, zakaj Bled ne bo nikoli zelo uspešen: manjka jim zahodno sonce (ki je v feng shuiju povezano z dejavnostmi v prostem času, uživanjem ob hrani in pijači, druženjem, hobiji).

      Izbriši
    2. Joj, a res? Meni se je pa vedno zdela tako fensi. Nikoli nisem tam kofetkala, je predrago. In sedaj najbrž tudi nikoli ne bom. Ni vse zlato kar se sveti.

      Izbriši
  2. Bled res pritegne. Vedno. Sam po sebi...
    Cena čaja ... ni za razmišljat, koliko bi ga lahko pripravil doma, a vendar...
    Ekološka osveščenost... hm... brez komentarja...
    A verjamem, da se še vrnete po nove utrinke.

    OdgovoriIzbriši