ponedeljek, 19. januar 2015

Izlet na Rožnik ali kako močna je narava

Kako lepo nam je v geografsko mali Sloveniji se zavemo najkasneje takrat, ko izbiramo lokacijo za nedeljski izlet. Koliko možnosti in to čisto pred nosom. Včeraj sem se po večmesečnem premoru odpravila na Rožnik. Na standardnih poteh je bilo zelo veliko sprehajalcev, zato sem zavila na malo manj obljudeno. Ta del Rožnika je vedno zelo topel, ker je obsijan z južnim soncem, zato sem si kmalu slekla jakno in uživala v sočnih žarkih.

Presenetilo me je, kako velike so poškodbe zaradi lanskega žledu. Hudo je gledati te "odprte" rane v gozdu, ki se še desetletja ne bodo zacelile. Moram se pozanimati, kdaj bodo pogozdovali - upam, da bodo.

Zopet sem ugotavljala, kako močna in hkrati ranljiva je narava. Mi pa si domišljamo, da samo zato, ker držimo miško v roki in se vozimo z avtomobili, obvladujemo svet okrog nas. Kakšna iluzija! Še sami sebe ne obvladujemo.













Lep začetek delovnega tedna vam želim. Moj bo še posebej naporen, vendar se veselim "nagrade".

P.S. Po kitajskem koledarju in tradicionalni kitajski medicini moramo do 5. februarja paziti na vranico. To je zelo pomemben organ, pristojen za tekočine. Ne mara hladnih in surovih jedi in pijač. Če je vranica razdražena, je hudo, zato lepo delajte z njo!

6 komentarjev:

  1. Gospa Helena,res je hudo gledati rane v gozdovih,ampak vaše fotografije so pa čudovite.Lep teden tudi vam,priznam,da na blogu že kar malo pogrešam psičko Dašo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelka, tokrat je bil na delu kompaktni fotoaparat, ko vse dela avtomatika in samo pritiskaš na gumb. Dašo pa sem včeraj slikala, ko je spala v avtu, vendar so slike stresene. Bom poskusila vsaj eno rešiti in jo objaviti samo za vas. Včeraj je bila z mano na "delu" na obali, pa sva šli še na sprehod. Zelo je uživala, jaz pa tudi.

      Izbriši
  2. Helena, kratek pobeg za napolnit baterije :).
    p.s. Hvalaaaaaaaaaa za nasvet! Kaj pa suho sadje? Npr. jabolčni čips?

    OdgovoriIzbriši
  3. Gospa Helena, najlepša hvalaaaaaaa! Od jutri dalje...

    OdgovoriIzbriši