petek, 14. november 2014

Za budnost trening in kava chi

Pod mojo pisalno mizo se ne dogaja - nič. Daša spi v svoji novi posteljici, pokrita pa je z mojo majico, ker jo zebe.



Meni se nič (več) ne dremlje, me je zbudil trening in kavica (Kava chi classic), ki sem ji dodala mandljevo mleko. Mljask!


Kava chi classic s pravo kavo in dodatki: probiotičnimi vlakninami, guarano, reiši gobami in ginsengom. Manj zakisa in je bolj prijazna do želodca.

Sedaj pa na delo, pregledati moram idejni načrt za hišo, nato pa svetovati stranki pri zasaditvi atrijskega vrta po smernicah feng shuija. Se že veselim.

5 komentarjev:

  1. Ravno pravšnji time out :). Jaz pa mislim, da je vaša 'pakunga' bela... sem jo v Bio -si- ju našla...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina, imamo tudi kavico, ki je bela, z zelenimi črkami. To je Kava chi balance, ki je tudi kava arabica z dodatki, samo okus je drugačen - po karameli. Chi kavo classic imajo zelo radi moški - in jaz:)

      Izbriši
  2. A to bo to.... Ko porabiva zaloge guarane, poskusiva to:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Daša je strašna frajerka, zelo uživam v njeni družbi. Danes sva se v rahlem dežju sprehodili na ljubljanski grad, sedaj pa spi pod pisalno mizo - in smrči. Srčkano!

      LP
      Helena

      Izbriši