ponedeljek, 17. november 2014

Presna kulinarična delavnica

V petek, pozno popoldne, sem se odpravila v Zgornje Gorje na delavnico k Mateji Reš. Bilo je že zelo temno, zato sem se celo pot od Bleda do Gorij zahvaljevala izumitelju navigacijske naprave. Mateja nas je gurmansko razvajala in pokazala, kaj vse se da narediti v presni kuhinji. No, moram biti iskrena in povedati, da smo uporabljali kar tri strojčke: mešalnik, sušilnik in sokovnik.

Povzetek: presne jedi so lahko zelo raznolike in okusne, vendar se moramo za takšen način prehranjevanja tudi dobro izobraziti in pri pripravi potruditi: nabaviti surovine, pripraviti kalčke, imeti različne pripomočke. Časi, ko so presnojedci jedli samo sadje, so na srečo mimo.


Slani krekerji s korenjem in namaz iz nakaljene ajde in bučnih semen


Borovnice s chia semeni - namaz za presne palačinke (lanena semena z jabolki ali banano)


Testo za kakijevo torto: mandlji in fige


Kakijev sicer ne maram ...

 
... vendar sem presno kakijevo torto z užitkom pojedla.


Naša gostiteljica: Mateja Reš

5 komentarjev:

  1. Kaj vse je v zgornjem delu kakijeve torte, je pa verjetno skrivnost ;)

    V soboto sem bila v Strunjanu na prazniku kakijev in jedla božansko torto, še danes se mi sline cedijo ob misli nanjo :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja Reš mi je dovolila, da vam povem, kaj je v zgornjem del kakijeve torte:
      5 kakijev
      1,5 dl kokosove maščobe (jo raztopimo)
      1 žlička agar agar alge
      sok 1 limone
      vanilija
      1 žlica sojinega lecitina za vezavo kreme (nujno!)
      malo nastrganega ingverja

      Jaz osebno bi receptu dodala malo javorjevega sirupa in dala več limone - da bi se bolj prekril okus po kakiju ... he, he, vem, da sem žleht!

      LP
      Helena

      Izbriši
  2. Barvita kulinarična delavnica,kar mislim si kako dobre in okusne jedi so nastale.Jaz pa obožujem kaki:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, hvala. Bom ob priliki naredila približek :)

    S kakijem je pa tako, kot z olivami, so ti všeč, ali pa sploh ne... :)

    Najboljši so, ko se zmedijo, ko jih lahko kar popiješ.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo in okusno...A ne, kako se da danes že povsod čarat:) ?

    OdgovoriIzbriši