sreda, 2. april 2014

Kako poiskati dobro ženo (za Švicarja)

Če kdo misli, da se v fitnesu samo telovadi, se pošteno moti. V fitnesu si pomagamo z nasveti, si olajšamo dušico (in dobimo kopico bolj ali manj uporabnih nasvetov), sklepamo posle, se smejimo (drugim), izvemo o najnovejših dogodkih in trendih ... Obisk fitnesa je zato koristen za telo, dušo in denarnico.

Danes sem med treningom povedala, da sem šla na večerjo s 37-letnim Švicarjem, ki je prijatelj od prijateljičine prijateljice. V to verigo sem padla, ker dobro govorim nemško. No, Švicar je pravi poliglot, zato bi kot (kulinarična) vodička prišla v poštev tudi z znanjem angleščine, francoščine, italijanščine in nekaj azijskih jezikov.


Zürich - meni še neznano mesto, ampak ga moram čim prej obiskati

V Slovenijo je prišel, ker mu je všeč beseda Ljubljana. Upa, da mu bo všeč tudi kakšna Slovenka (stara do 37 let) ... V fitnesu sem dobila zelo uporaben nasvet: potencialno žensko naj si poišče izven velikih mest. Dobra ženska se najde na vaški veselici, ne na ljubljanskih ulicah! A tako, bom sporočila naprej.

Najino naslednje srečanje je v četrtek - čeprav skoraj ne je mesa, je navdušeno priznal, da obožuje jetrca, pa bova šla na lov za njimi. Ali za njegovo bodočo ženo. Vsi predlogi so dobrodošli - slabši kot jih dobim v fitnesu, že ne bodo ...

1 komentar: