nedelja, 30. marec 2014

Fotografsko raziskovanje reke Krke

Lepo, sončno vreme, dve prijateljici fotografki in izlet ob reki Krki, pa dobimo tole:



Ni treba na Azurno obalo, tudi Krka ima prave barve


Prijateljica S. na delu



Kljub temu, da sva se na pot opravili pozno po kosilu, je bilo svetlobe preveč in zelo težko je bilo fotografirati.


Magnolija ob Gradu Otočec je tako močno dišala, da sva jo zavohali že na parkirišču - vsaj 50 metrov vstran


Seveda, kjer je reka, potrebujemo mostove - ali čolne.



Kaj nam kaže ta regrat, boste rekli. Ampak, tale je z Otočca!




Lep dan je bil, z veseljem sem raziskovala meni manj znano reko. 

3 komentarji:

  1. Zelo lepe fotografije! Mi lahko poveste kako ste začeli s fotografijo oz. kam ste šli na tečaj? Tudi sama nameravam na fotografski tečaj, najbolje z vsemi osnovami, vendar ne pred koncem tega ali v začetku naslednjega leta.

    Lp, Teja

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni, Teja!
    Začela sem fotografirati zaradi feng shuija - pri strankah je bilo potrebno narediti slike za arhiv. In sem takoj opazila, da so slike pogosto neostre. Potem sem si kupila boljši fotoaparat, ampak fotografije niso bile boljše. Zato sem se obiskala začetni in nadaljevalni tečaj pri e-fotografija. Vsako leto grem na kakšen foto izlet ali delavnico, da izpopolnim znanje. Berem tudi knjige o fotografiji, forume, grem na sejem ... Čeprav fotografija ni moj prvi hobi, ampak šele na tretjem ali celo četrtem mestu. Potrebna je vztrajnost in veliko vaje, kot povsod.
    Hvala za komplimente, vi pa čim prej pojdite na tečaj, da boste lahko čim prej začeli.
    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni kaj, dobre fotke :)
    Ja veliko vaje, potrpljenje, pa dobro "oko".
    Brez tega tudi tečaji ne pomagajo :)

    OdgovoriIzbriši