petek, 7. marec 2014

Zakaj mi nihče ni čestital?

Včeraj sem imela peto obletnico pisanja bloga. Nihče ni opazil, nihče mi ni čestital, nihče mi ni poslal darila. Ja, takšna je usoda nas blogerjev: pridni kot mravljice pišemo in se trudimo s fotografijami, nihče pa nas ne pohvali.

No, pa se bom sama:

Helena, si najboljša blogerka na svetu!!!!

Hm, malo preveč ... neskromno? Neeeeeeeeee!!!!


12 komentarjev:

  1. Nič ni pisalo na koledarčku :)

    Zato pa čestitke k dnevu žena !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za čestitke! Tudi za osmi marec mi nihče ni čestital!!!

      LP
      Helena

      Izbriši
  2. Gospa Helena iskrene čestitke ob peti obletnici pisanja! Nisem vedel, da ste že tako dolgo pridni. Pisanje bloga vzame kar veliko časa, še posebno za kakšno daljšo objavo z veliko fotografijami in tekstom sta dve uri hitro naokrog, če seveda odmislimo, da je bilo še pred tem potrebno poskrbeti, da so nastale fotke...
    Lep pozdrav,
    Aleš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsaj nekdo me razume ... sotrpin Aleš... Pisanje bloga je časovno res zamudno, razen, če ne pišeš o banalnih temah, kot je "danes sem počel to pa to". Mateja Reš mi je povedala, kako jo je Ruth (njena sestra) navduševala za blog - samo deset minut potrebuješ, naložiš slike in malo besedila zraven. Ko je Mateja res začela s pisanjem bloga, je hitro ugotovila, da je za dober članek potrebno veliko časa in predpriprav. No, Ruth je tudi sajenje in oskrbovanje rožic znala prikazati kot nezamudno in enostavno. Hja, vsi smo ji nasedli - na srečo!

      LP
      Helena

      Izbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spoštovana ga. Helena!
    Prisrčna hvala vam! Prvič berem vaše članke in zaslužite si res vse čestitke in pohvale. Če vam že za dan žena ni nihče čestital, vam pa jaz danes, za dan mučenikov. Tudi jaz praznujem danes, saj se tudi mene ni za dan žena nihče od najbližjih spomnil.
    Lepo vas pozdravljam in vam želim vse lepo in dobro ter še naprej veliko volje in časa pri pisanju bloga!
    Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majda, hvala za čestitke - vam jih z malo zamude vračam. Pisanje bloga pa je super, vsaj meni, zato se že veselim praznovanja 10 ali 15 obletnice ...

      LP
      Helena

      Izbriši
  5. Čeprav z zamudo vam ob peti obletnici pisanja super bloga tudi jaz želim vse dobro in lepo.Hvala gospa Helena!

    OdgovoriIzbriši
  6. Z zamudo čestitke za vse tudi z moje strani!
    Gosa Helena, katere barve rož bodo pa letos aktualne in najbolj primerne?
    LP, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Letos uporabite rumeno, oranžno, rjavo, marelično, belo, temno modro. Izogibajte se zeleni (sama se bom letos izognila npr. batatam) in rdeči/vijolični. Lahko je teh barv za vzorec, ne smejo pa prevladovati. Letos je element ogenj (rdeča/vijolična) zelo močan, zato ga je potrebno izčrpati z zgoraj naštetimi barvami (zemlja, kovina, voda).

      LP
      Helena

      Izbriši
  7. Gospa Helena, pa še ena tistih, ki rada kuka k vam, potem pa je ni... ne za pohvalo, ne za čestitke, ne za voščilo ob dnevu žena. A verjamem, da nikoli ni prepozno in da čutite, da je iz srca. Vseeeeeeee dobro!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem za čestitke in obisk na blogu.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši