četrtek, 30. januar 2014

Kako praznuje Ruth

Moja draga prijateljica Ruth Podgornik Reš bi danes imela rojstni dan. Vedno nas je znala navdihniti za nove ideje in to na simpatičen in duhovit način. Zelo jo pogrešam.

Navdihnila me je tudi za pisanje bloga. Seveda so njeni prstki dosti bolj pridno pritiskali na tipkovnico. Bila je neverjetno angažirana in hitra. Poleg tega, da je znala dobro pisati, da o njenih fotografijah ne govorim.

Ogledala sem si statistiko na njenem blogu: obiskalo ga je skoraj 3,5 milijona bralcev. V letu 2012 je objavila 427 prispevkov - jaz pa 152.


Danes je "tam zgoraj" naredila presno tortico (npr. borovnice in kokos) in posebno bogat zeleni smuti, poln kopriv in ostalih, meni nagravžnih sestavin. Naj se tudi sveti Peter malo kremži ... Sem namreč 100% prepričana, da je vse svoje nebeške "sostanovalce" že okužila z bučami, rožicami, zdravo prehrano, tekom, branjem ... in romantičnim gledanjem zvezd. Ruth, imam prav, a ne?

6 komentarjev:

  1. Čisto nam je zlezla pod kožo in nas "okužila" z rož'cami. Ko mi je podarila eno svojih knjig, se je moj balkon spremenil v pravo džunglo :)

    Mislim, da jo vsi, ki smo imeli kakor koli opravka z njo pogrešamo.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, ta naša Ruth. Ja, prehitro je vnovčila vstopnico v raj. Žal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res nam manjka - tako zeloooo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepo ste zapisali!
    Svet rož je brez Ruth tako prazen... Ne mine dan, da se ne bi spomnil na njo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo jo pogrešamo!Izjemna Ruth!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna energija je bila v njej, da je še vedno v naših življenjih, kakšen žar. Ne moreš, da je ne bi imel rad...

    OdgovoriIzbriši