ponedeljek, 2. september 2013

Prvi šolski dan

Nekateri znajo povedati prav lepe zgodbice o svojem prvem šolskem dnevu, pri meni pa zeva spominska luknja. V bloku, kjer sem živela, je bilo vedno veliko otrok (okrog 25), zato sem vedela, kaj me čaka. Verjetno sem šla s starejšo sestro in drugimi "sotrpini" po hribu navzgor v šolo, tam so nas razporedili po razredih in posedli po klopeh. Veliko sošolcev sem poznala iz vrtca, zato zame prvi šolski dan ni bil nič posebnega.

Bolje se spominjam prvega šolskega dne v petem razredu, kjer so se nam pridružili sovrstniki iz podružničnih šol. Ampak, o tem kdaj drugič.


Mama, kdaj bom pa jaz šel v prvi razred?

Pred nekaj minutami sem obupala in si vklopila gretje. Ponoči sem pozabila zapreti nekaj oken in v pisarnah je bilo "sibirsko" hladnih 20,5 stopinj. Vem, pomehkužena sem, ampak nisem več zdržala. Napisati moram članek za naslednjo e-revijo, kar je težko, če po tipkovnici ne morem premikati prstov.

Tudi za mojo nečakinjo Suzano se je danes začelo nekaj novega - pol leta bo študirala ekonomijo na Danskem. Bravo punca, tako se dela. Jo bom prosila, naj mi pošlje nekaj fotografij. 

3 komentarji:

  1. Članek,ki nas popelje daleč nazaj.Čudovita fotografija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Spominjam, se samo dečka, ki je jokal kot dež. To je bil njegov prvi in zadnji dan z nami :)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, ta šola... Vedno prepletena z mešanimi občutji...
    Se veselim utrinkov z Danske! Tam menda čas drugače teče... Pošiljam ji sončka za zalogo:), vam pa prisrčen pozdravček!

    OdgovoriIzbriši