torek, 10. september 2013

Kapljice po dežju

Včeraj se je za nekaj minut pokazalo sonce in dežne kapljice na rožicah so mi pomežiknile - hej, vzemi makro objektiv in nas pridi fotografirat, glej, kako smo lepe. In tako sem po dolgem času zamenjala objektiv in šla lovit detajle. Makro fotografija je zahtevna; fotografi, ki se ukvarjajo z njo, so res nekaj posebnega, v tehničnem smislu verjetno najboljši fotografi. Poleg tega morajo "prijemati" pajke in hrošče, namesto nevest ali manekenk.

Najpomembnejša pri makro fotografiji je svetloba in miren objekt. Nekatere moje poredne kapljice niso želele biti pri miru, zato sem z eno roko držala list ali vejico, z drugo roko pa 3 kg težek fotoaparat. No, končno sem bila poplačana za muke na treningih ...







6 komentarjev:

  1. Helena, čarobno!!!! Kašne barve...Za kakšen koledar ali razglednice... Meni je ena bolj všeč kot druga!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super fotke! Makro ima svoj čar. Včasih še tako zanikrn cvet, pod makro pokaže svojo čarobnost.
    Že imate stojalo za fotoaparat? Potem bo slikanje lažje :)
    Pofesionalci posnamejo na tisoče slik, nam pa pokažejo samo tiste najbolj uspele... :)
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena,
    zelo lepe makro posnetke si naredila. Očitno fotoaparat spet odlično deluje :). Ali si pri slikanju uporabila stojalo?
    Všeč sta mi predvsem prva in predzadnja fotografija, pa tudi ostale so lepe. Na prvi so zelo lepo ujete dežne kaplje in krasen bokeh, na predzadnji pa so mi všeč nežne barve, bokeh in majhna globina. Lepo!

    Lp Silva

    OdgovoriIzbriši
  4. @sovica: Imam stojalo, ampak nekatere moje rožice so dva metra visoko, zat mi ne bi nič pomagal. Poleg tega ponavadi nimam časa za tehnične predpriprave.

    @Silva: Aparat zelo dobro deluje, samo vse nastavitve so mi zbrisali pri popravljanju. Zato sem potrebovala dva dni, da sem fotoaparat priredila svojim potrebam. Druga in tretja verjetno niti ne štejeta za makro, ampak barvni kontrast me je pritegnil. Korito je dva metra visoko, zato sem lovila ravnotežje na treh vrečah zemlje, z eno roko držala fotoaparat, z drugo odrivala veje, ki so mi bile napoti. Fotografije sem samo obrezala , ni nobenih barvnih popravkov.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši