četrtek, 23. maj 2013

Nasveti o bosih nogah

Tokrat je gustojoči bloger moški, ki v prispevku Bosa noga  piše o pedikuri, japonkah in trdi koži. Najdete ga na blogu Kostni mozek. Se mi zdi, da potrebujemo takšne moške poglede, pa še strinjam se z njim.

Obožujem poletje!
Vročino, svetlobo, da se ne tresem od mraza in oblačenje ne traja pol ure preden si drznem pomoliti nos skozi vrata.
Ne rabim rokavic, šala, kape in vsega ostalega kar pritiče zimskemu času.
Globalno segrevanje? Kar!
Podpišem kakršnokoli peticijo, ki bi omogočala konstantnih 25 stopinj skozi vse leto, poleti pa tja do 38 stopinj.
Še nikoli mi ni bilo tako vroče, da se ne bi mogel shladiti ali z mrzlim tušem, hladnim pivom ali kako drugo pijačo, skokom v vodo ali ubežništvom v senco.

Stopiš pod tuš, se otreš, ššk, ššk s stikom pod eno pazduho pa ššk, ššk pod drugo, gate, kratka majica, kratke hlače, kako lahko obuvalo in si fertik. Če je res preklemanska vročina še spodnjic ne rabiš.

Že to, da ne obujem nogavic in superg, ki jih nosim dokler ni vsaj 27, 28 stopinj je zame kar podvig.
Prej sem jih nosil vse poletje.
Dokler si nisem kupil nekih pohodniških natikačev, za katere sem odštel jebenega stotaka. A mi ni žal. Lahki so, ne rabim imeti obutih štumfov, pa še zaščitene prste imam. So kot hmm, neki čevlji z odprtinami ob straneh. Zato sem jih tudi kupil.
Japonk ne bi obul niti, da odnesem smeti. Se bojim, da se bom kam zataknil s prsti in pa tudi iz principa.
Principa?
Ja.

Ker mi ni bolj ogabne stvari, kot pogled na grdo nogo v japonkah. Ne moreš na tiste tumpaste grde kosmate krompirje s predolgimi nohti natakniti japonk! Govorim o moških krempljih …
Ne moreš! Ne bi smel! Ne gre.
Dajmo imeti vsaj malo stila. Malenkost.
In ker ga ljudje nimajo, bi morali tem lastnikom gomoljev, ki bi na vsak način radi japonke, v prodajalnah z obutvijo nošenje le teh odsvetovati. Ker pa bi predlog gladko zavrnili, bi morala neka nacionalna komisija za estetiko uvesti obvezen pregled pri ortopedu, ki bi jim izdal dovoljenje za nakup obutve, ki razgalja prste. Brez dovoljenja jih pač ne dobiš. Žalim slučaj.
Pa da ne bom zdaj izpostavljal le moških. Tudi nekatere ženske se zlahka kosajo z njimi.

Ne zgleda apetitlich, če imaš odrgnjen lak na nohtih. Tudi prsti zloženi en čez drugega, zveriženi in prepleteni niso videti sexy.
Ne moreš sestro, iz špičakov in štikl, pa direkt hop v japanke, bog te nima rad!
Počakaj vsaj toliko, da se ti mal poravnajo prsti in zavzamejo prvoten normalen položaj.
So ljudje res tako malo samokritični, da ne opazijo svojih pomanjkljivosti ali pa se jim zdi, da ni tako slabo, oziroma bi bilo lahko tudi slabše ali pa si rečejo, kaj me briga saj drugi tudi!?
Naa-aah, pa ne vsi!

Jaz najbolj grdih tac sicer nimam, ampak japonk pa vseeno ne nosim. Šment, da če jih primerjam s kakimi rogovilami, ki sem jih bil skozi poletja zapazil, so za na plakat v čakalnici pred ortopedovo ordinacijo kot zgleden primer noge, na katero sme obuvalo, ki razkriva prste.

Pa saj ni težava le v prstih in nohtih …
Včasih so tudi pete take, da se ti kar oko zasolzi.
Kot stara zapuščena hiša s katere odpada omet in se lušči fasada ali pa zrel kos parmezana ki kar kriči po ribežnu.
Pa če že vse štrli, a si je tako težko pripraviti en lavor tople vode s pestjo soli in odmočiti tisti oklep ter zdrgniti kožo!?
Prevečkrat sem že videl tovrstne primerke in potem je pri tem tako, da se moraš  skoncentrirati, da ne pogledaš še enkrat. Ampak pozabiš in pogledaš … Potem pa ti je žal.
Obup.

Nekateri najbrž tudi takoj, ko pridejo iz službe in se preobujejo iz nogavic in čevljev v natikače, japonke ali sandale to storijo na slepo. Ker če bi pogledali, bi tisti kosem med prsti ali pa nitko za nohtom odstranili.
Me pa za nekaj časa mine karkoli pojesti, to je pa tudi res. Hvala.
Se vsaj tisti, ki jih moti kanček prevelik trebuh pri ljudeh ne zgražajo na moj račun. Je pa tudi res, da jaz ne hodim okrog zgoraj brez po mestu in da se ne čoham po vampu …

Kako hecne so mi mladenke, ki  lepo urejene, po zadnji modi v majičicah in bluzicah, krilcih in hlačkah in kakopak v japonkah ali pa celo v tistih trapastih gladiatorkah, ki zgledajo kot škorenj ki bi mu odrezal sprednji del, posedajo v lokalčkih s svojimi nališpanimi obrazčki, opazujejo mimoidoče skozi umetne trepalnice in srebajo neke cocktailčke po slamicah s svojimi namazanimi žnablčki, zdolgočaseno pozibavajo z nogicami, kazaje svoje skažene nožne prstke in oluščen lak.

Jebem ti!
Da bi jih človek za lase odvlekel do ene pedikerke. Če si toliko časa vzameš za svoj videz, za svojo podobo in image, a za tace potem časa zmanjka, ali meniš, da ne bo nihče opazil?
Čemu potemtakem ne greš od doma v hišnih copatih?

Stila, bog vas mazno stila!

Ni komentarjev:

Objavite komentar