torek, 19. marec 2013

Z uporabo intuicije do pravih odločitev

Včeraj sem bila prvič na "duhovnem" seminarju, pa naj se to še tako čudno sliši. Učenje feng shuija ne štejem med duhovne zadeve; tam smo vedno zelo garali in morali uporabljati predvsem svoje možgane.

Spontano in z veliko intuicije (ha,ha) sem se odločila, da obiščem seminar "Z uporabo intuicije do pravih odločitev in izpolnitve osebnih potencialov", ki ga je organizirala Agencija poti. Sploh nisem vedela, kaj naj pričakujem in kako bomo iskali svojo intuicijo.

Moram reči, da mi je bil seminar zelo všeč in predavateljica Tamara Belšak ga je zelo dobro izpeljala. Saj je bil na trenutke ezoteričen in duhoven, vendar v mejah in samo toliko, koliko smo potrebovali oziroma želeli.

Izvedeli smo, da ima intuicijo vsak in da se izraža na različne načine. Eni jo slišijo, drugi vidijo, tretji zavohajo ... Naredili smo veliko vaj in počasi odkrivali, kaj nas ovira, kaj je naše življenjsko poslanstvo, kako odpuščati, kako kreirati, napisati dobro afirmacijo (na primer: Dovolim si, da se ukvarjam sama s sabo, ko začutim, da to potrebujem!)


Kam je izginila moja intuicija?

Slišali smo veliko uporabnih nasvetov. Meni jih je bilo toliko všeč, da sploh ne vem, katerega izbrati. Mogoče sta mi v tem trenutku všeč ta dva:


  • Vesolje nam nikoli ne naloži bremena, ki ga ne moremo nositi - pa čeprav se nam v tistem trenutku zdi, da je breme pretežko.


  • Največji učitelji so tisti, ki nas najbolj razjezijo - skozi jezo namreč najlažje prepoznamo vzorce svojega obnašanja.

Zato vas bom s svojimi članki na blogu še naprej jezila, da vam bom čim boljša učiteljica ... 

Za konec pa še ena misel:

Prenehajte biti to, kar ste bili in postanite to, kar ste.

1 komentar: