četrtek, 21. marec 2013

Sezonske rožice v letu kače

Bralka bloga me je s svojim komentarjem opozorila, da še nisem ničesar napisala o tem, kakšne barve naj letos uporabimo za sezonske zasaditve. Ponavadi smo roželjubci o tem diskutirali na Ruthinem blogu, letos pa na žalost ne bomo.

Leto 2013 je po kitajskem koledarju v znamenju vodne kače. Ker je kača ognjeno znamenje, si lahko predstavljate, kako konfliktno bo letošnje leto. Mimogrede, moje vremenske prognoze so: veliko padavin pozimi in suša poleti. Tudi to lahko upoštevamo pri izbiri letošnjih rastlin.

Konflikt med vodo in ognjem rešujemo s tretjim elementom, ki igra posrednika. To je v letu 2013 element les. Sem spadajo vse rastline, ki so zelene barve (na primer trave, batata, smilj - in druge zelene strukturne rastline); če so pokončne rasti, še toliko boljše, zato bodo v mojem vrtu zelene trave igrale vodilno vlogo.

V zasaditvah naj bo najmanj 50% rdečih, roza ali vijoličnih barv, ostalo pa zelena barva. Izogibajte se rumeni, oranžni, modri in sivi.

Moji vrtnarski hormoni se še niso čisto prebudili, vendar vsak dan opazujem spremembe v vrtu in delam načrte.



Dva predloga za letošnjo sezonsko zasaditev (nobena ni za vročo lego)

2 komentarja:

  1. Prelepe rožice-spominjajo me na predrago Ruth.
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. @Jelka: zgornja zasaditev je načrtovala Ruth, spodnjo pa sem posadila iz ostankov (vedno kupim preveč rožic, čeprav imam seznam). Ruth je bila navdušena nad drugo kompozicijo in me zasliševala, ali sem naredila dovolj fotografij. Prva zasaditev mi je bila izredno všeč, predvsem pa zdrava in trpežna.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši