sreda, 27. februar 2013

Z Date Selection na Facebook

Nekateri moji kolegi metode, ki se jih naučijo na seminarjih, hitro uporabijo v praksi. Sama sem bolj previdna in jih nekaj časa preizkušam na sebi in dobrohotnih poskusnih zajčkih. Seminar iz izračuna ugodnih datumov (Date Selection) sem naredila že pred dvema letoma, pa še vedno eksperimentiram in raziskujem. Najprej sem se ukvarjala z enostavnimi metodami, zdaj sem pri zahtevnejših, ki so tudi natančnejše. Mislim, da je takšna pot edina prava, saj po tem poskusnem obdobju v metodo popolnoma zaupam in vem, kaj počnem.

Trdno sem prepričana, da je moje podjetje tako uspešno tudi zato, ker sem ga ustanovila na zelo ugoden dan. Že nekaj časa se s spletno trgovino Avita pripravljamo na vstop v Facebook. Na včerajšnjem sestanku smo ugotovili, da lahko naslednji teden začnemo. Super, ampak poglejmo, kateri datum bo primeren, sem odločila.

Kateri datum je najugodnejši za začetek shujševalne diete?

Zgodilo se je nekaj zelo zanimivega, na kar nas je na seminarju Date Selection že opozorila mostrica Petra. Ko pride k njej stranka in želi ugoden datum za nek dogodek, najprej začne iskati v neposredni bližini. Zelo pogosto samo nekaj dni po obisku stranke najde dober datum.

Pri meni je bilo podobno: včeraj zvečer sem že pripravila pripomočke za računanje, ko sem se spomnila, da bo 9.3.2013 od 19. do 21. ure zame zelo izredno dober termin. Facebook prihajam!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar