torek, 12. februar 2013

Naj ti poljub nariše ustnice

O Valentinovemu, prazniku zaljubljencev, bi lahko veliko govorili. Moje mnenje je, da imam raje "mini Valentina" vsak teden ali mesec, kot pa "velikega Valentina" enkrat na leto.

Mojim prijateljicam pa nisem poslala SMS o Valentinu, ampak o poljubljanju:

"Kako pomembno je zate poljubljanje?"

Tukaj je nekaj odgovorov:

Saša:
Poljubljanje je zame zelo pomembno. Čarobno se je prepustiti ljubezni in strasti ter ob tem čutiti nežne ustnice ljubljene osebe.

Špela, Tanja, Mateja:
Zelo pomembno!

Maja:
Zelo. Mora biti slastno al´pa strastno.

Mateja:
Da se živeti tudi brez. Poljub je zame pika na i odnosa. Če poljub ni iskren, je bolje, da ga ni. Meni več kot poljub pomeni debata in objem. Je pa poljubov toliko vrst.


Tanja:
Poljub je zelo pomemben. Najbolj pa objem.

Ksenja:
Zelo pomembno. Mi je pokazatelj za dober seks.

Melanija:
Enakovredno z ostalimi dejanji. V celoti kot užitek in življenjsko pomembna igra.

Barbara:
Zelo pomembno. Če poljubljanje ni prijetno, si kaj več ne bi želela.

Suzana:
Ha,ha. Zelo pomembno.

O poljubljanju smo objavili članek tudi v spletni trgovini Avita, v rubriki Nasveti:

Zakaj se tako radi poljubljamo

Kakšno pa je vaše mnenje o poljubljanju?

2 komentarja:

  1. Partnerjevi poljubi so nepogrešljivi del dobrega odnosa. Naj bodo globoki in strastni ali bežni, nekoliko sramežljivi, za v pozdrav.
    Če mi ne "dišijo", je to za odnos velik alarm. Ja, se je že zgodilo...

    Poljube v družini in med tesnimi prijatelji podpiram in prakticiram parkrat na leto (rojstni dan, novo leto, posebne prilike ob dosežkih in dogodkih..), drugače pa pretiranega poljubljanja ne maram. Sploh od znancev- ti me spominjajo na pogrebe.

    Z objemi je drugače, teh podelim več.

    Pika

    OdgovoriIzbriši
  2. Od komentarjev bi si izbrala Barbarinega. Sama poljub doživim kot preklop na najino frekvenco. Takrat naju začutim, pozabim, da sva prej funkcionirala 'le' kot v firmi imenovani družina, kaj bo kdo jedel, kdaj pride, je bil siten on ali jaz in se zavem, da z nama na najini frekvenci ni nič narobe. Da ga ljubim in on mene. Haha, mu rečem kdaj, joj mi greš zdaj na živce, ampak ljubim te pa :). Za to lahkotnost bivanja je bilo potrebnih kar nekaj zakonskih kilometrov in osebnega razvoja :). Juhuhu petdeseta leta! Lep pozdrav in objeme vsem!

    OdgovoriIzbriši