četrtek, 14. februar 2013

Miro Cerar - nima horoskopa za politika

Že večkrat sem omenila, da je naloga vsakega dobrega svetovalca za feng shui, da spremlja in komentira dogajanja okrog sebe. Ko sem slišala, da Mira Cerarja vabijo za novega mandatarja, sem poiskala njegov rojstni datum in naredila kitajski horoskop.

Rojen je 25.8.1963 in je po kitajskem horoskopu kar močna kovina yang. To je v redu, saj kovinske osebe zelo dobro prečitajo druge in takoj prepoznajo bleferje. Zanimivo: ima veliko navideznih prijateljev. Zna tržiti samega sebe, kar mu uspeva s komunikacijo in prilagajanjem. Ne poznam ure rojstva, zato mi manjka vsaj 25% horoskopa. Vendar trenutna slika kaže, da ni častihlepen in da ga ne zanima oblast - torej nima dobrih lastnosti za politika.

Seveda sem se med analizo ves čas spraševala, kakšnega mandatarja bi morali imeti v tem trenutku? Bi moral biti predvsem močna osebnost? Ali bi bilo bolje, če bi znal udariti po mizi in do konca speljati projekte? Potrebujemo osebo, ki bo povezovalna, ali kriznega menedžerja, ki bo igral svojo igro?


Za mandatarja potrebujemo nežnega, ampak odločnega bojevnika

Danes sem z olajšanjem prebrala, da ne bo kandidiral, torej je dobro prečital navidezne prijatelje okrog sebe. Miro Cerar naj kar ostane v raziskovalnih sferah, za to je, vsaj po kitajskem horoskopu, zelo nadarjen.

10 komentarjev:

  1. U, zanimivo! Tudi jaz bi imela takšno analizo;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo, če se boste aktivno angažirali v politiki, vam ga naredim! Potrebujemo več žensk v parlamentu in pri odločanju, to je edina pravilna pot iz krize (ne samo ekonomske). Politiki in strici se niso izkazali, saj so na vrsti političarke in tete (iz ozadja - kot jaz ...).

    Na vašem blogu so nagravžno lepe jedi in fotografije. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, iz te moke pa ne bo kruha. Očitno bom še naprej živela vsak dan posebej po navdihu.

      Hvala za pohvale!

      Izbriši
    2. Ali je Alenka B. na pravem mestu? Upam, da nas ženska popelje v svetlo prihodnost ;).
      Hvala za odgovor!
      Darinka

      Izbriši
    3. @Darinka: Naredila sem njen horoskop, komentar je objavljen 14.3.2013.

      LP
      Helena

      Izbriši
  3. Ne da mi miru misel, če bi Ruth še živela, če bi imela izdelan horoskop in bi se ga seveda tudi držala...
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. @sovica: Ruth sem kdaj pa kdaj opozorila na njen horoskop in jo je zanimala ta tema. Mogoče bom čez nekaj let napisala kaj o tem ... Sem pa ugotovila, da se je ponesrečila na energijsko izredno nevaren dan. Usoda?

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekje sem zasledila, da imajo Kitajci izdelan horosop za vsak dan posebej, ravno zato, da se izognejo usodi. Je tako?
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. @sovica: usoda je usoda, ne da se ji ubežati. Lahko pa s pomočjo horoskopov poskrbimo, da je verjetnost za nesrečo manjša. Moj učitelj, mojster Chan, bo letos ali naslednje leto (pozabila ...) malo potoval, ker je nevarnost za nesreče velika.

    Že nekaj tednov ugotavljam, kako energija dneva vpliva na mene (in druge okrog mene). Zelo zanimive ugotovitve, pa analizar zelo paušalno.

    Kitajski poslovneži iz Hong Konga, ki verjamejo v feng shui, imajo svoj koledar, kjer so označeni posebej dobri in posebej slabi dnevi (za posel).

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  7. 6.12.73, med 22 in 23 uro. Se vam da malo poigrat z mano? Hvala

    OdgovoriIzbriši