torek, 22. januar 2013

Lea Pisani v moji omari

Imate tudi vi radi tisti občutek lahkosti, ko se znebite nekaterih stvari? Duša in telo sta za nekaj kilogramov "lažja", uspeh pa se vidi konkretno v naši okolici.

Lea Pisani si je izpolnila dolgoletno željo in je prišla pregledat oblačila v moji omari. Po končanem delu je priznala, da je bila prijetno presenečena, kako malo "trupel" sem imela v omari.

Z Leo se poznava že devet let in v veliko dobro ji štejem to, da še ni obupala nad mano, kar se oblačenja tiče. Po današnji akciji je bila pomirjena, ker se je nekaj njenega truda vseeno obrestovalo in nisem imela veliko napačnih oblačil.

Z njo tudi nisem debatirala, ali mi kaj pristaja, ali ne. "Poglej te gumbe, ... ovratnik je prevelik, ... žepi so na napačnem mestu ..." Drobne pripombe strokovnjaka za oblačenje so potrebne in že vidiš priljubljeno srajco v drugi luči.

Najbolje pa je, da sem se veliko naučila in bom lahko nova oblačila kupovala z bolj kritičnim očesom.


Toliko oblačil se je nabralo po dvournem pospravljanju moje garderobne omare

Vsako oblačilo sem seveda morala obleči in se zavrteti za 180 stopinj okrog svoje osi. Naredili sva tri skupine za oblačila: tista, ki ostanejo, ki morajo k šivilji in oditi iz hiše.

Svetovanje s tem še ni končano, sem izvedela na koncu sortiranja. Sedaj je potrebno narediti kombinacije in dokupiti oblačila, ki nam manjkajo za kombiniranje.

In prav to, da kupujemo posamezne kose oblačil, je največja napaka. Zelo malo žensk nakupuje v kompletu (na primer, poleg hlač še srajco ali jopico), vse ostale pa imamo doma veliko lepih posameznih kosov, ki jih ne moremo nositi.

Zato mi je Lea Pisani izsilila obljubo, da bova marca šli dopolnit garderobo. Ojoj ...

Še to: obiščite Leo na facebooku. Mislim, da zanimivo, zabavno in poučno piše o modi in ostalih "malenkostih", ki so povezane z oblačenjem.

2 komentarja:

  1. Kar se cot tiče, pa pogrešam staro Jugo. Za zmerno ceno si dobil zares dobro kvaliteto in lepe stvari. Danes pa so trgovine polne nekega precenjenega klumpa.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. @sovica: čisto se strinjam z vami, kakovost oblačil je padla, vendar tudi potrošniki zahtevajo raznolikost ponudbe in nizke cene. Zadnjič sem prijateljico spremljala v Zaro in bila šokirana nad kakovostjo.
    Še vedno pa velja: kupujmo z nosom, ker so tudi oblačila lahko strupena.
    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši