sreda, 9. januar 2013

Dve dobri uri

Danes sem bila na seminarju, kjer smo izvedeli vse o denarnem toku v podjetjih. Vsaka tri leta se potrudim in obiščem kakšen finančni seminar, saj tega znanja med študijem nisem dobila. Drzna hipoteza: če bi nam na gradbeni fakulteti vsaj en semester predavali o podjetništvu in financah, bi bilo mogoče manj propadlih gradbenih podjetij. Ja, saj vem, preveč sem optimistična.

Seminar je bil naporen, ker danes ni moj dober dan. Bil je namreč včeraj, še posebej od 19. do 21. ure, zato sem si takrat organizirala sestanek. Ugodne in neugodne dneve lahko določimo na več načinov, eden je s pomočjo heksagramov in pravili iz imperialnega feng shuija. S heksagrami (poznamo jih iz I Ginga) opišemo energijo zgradbe, ljudi in časa. Še več, s pomočjo heksagramov tudi spreminjamo energije zgradb - nekaj o tem sem na blogu že pisala.

Včerajšnji dan je bil zame v bistvu zelo naporen in dinamičen. Bil je pod močnim vplivom elementa ognja, ker pri meni vzpodbuja kariero, ekstravertiranost in intelekt, vendar me hkrati tudi zelo izčrpava. Na svoji koži sem preizkusila to, kar smo zvedeli med šolanjem feng shuija: dobro energijo bomo na ugoden dan dobili predvsem v dvournem časovnem intervalu. Nekaj minut pred 19. uro je šlo še vse narobe, potem je začela energija delovati zame.

Z izračunom ugodnih in neugodnih dni bom še naprej eksperimentirala in uporabila tudi druge metode. V bistvu je potrebno veliko računanja, vendar se splača, pa še možgančki ne zakrnijo. Obstajajo tudi neki računalniški programi, vendar jih moram najprej preizkusiti, ali so zanesljivi. Za izračun kitajskih horoskopov so programi premalo nenatančni, zato jih še vedno delam "na roko".

Očitno danes ni tako zelo slab dan, saj sem dobila vabilo na srečanje 500 podjetnic. Moški, pripravite se, zdaj bomo začele lobirati in mrežiti tudi ženske. Glede na feng shui, ki ga ima Slovenija, je skrajni čas.

Objavljam odlomke iz mojega članka Feng shui Slovenije:

Šibka želva in močni tiger

Pri pisanja članka mi je bila v veliko pomoč reliefna karta Slovenije, ki jo je pred leti kupil moj mož kot navdušeni jadralni padalec. Tako kot je pri analizah navada, sem najprej poiskala želvo države in jo našla v Julijskih alpah in Karavankah s centrom v Triglavu. Povezala sem Triglav z Ljubljano in tako dobila feniks v Metliki, kot vir qi-ja sem glede na relief Slovenije določila slovensko-hrvaški mejni prehod Bregana. Na podlagi teh podatkov sem najprej po šoli oblik ugotovila, da je želva dobra in feniks čisto zablokiran, da je zmaj (Kamniško-Savinjske alpe, Pohorje) zelo dober in tigra slabi morje, zato so ženske v podrejenem položaju glede na moške.

Analiza po metodi »Double Mounten« je pokazala, da nas podpirajo bolj slabe zvezde, katastrofalni pa so bili rezultati po metodi »Sam Hap Flying Stars« (moja kolegica jih je komentirala takole: »Ko vidiš ta slaba števila, bi najraje potisnil glavo v pesek«). Kaj, takšni da smo? Nekateri rezultati so me begali, zato sem zaprosila kolegico Angelo, naj jih pregleda.

Po njenem mnenju bi bilo potrebno izhajati iz morja (kot feniksa) in preko Ljubljane določiti želvo. Voda je vedno najmočnejši vir energije in kljub temu, da je Koper majhno pristanišče, predstavlja povezavo s svetom. Z njenim predlogom sem se strinjala in še enkrat naredila analize.

Želva Slovenije je postalo Pohorje, ki je v primerjavi z alpami prenizko, da bi lahko dobro izpolnjevalo svojo funkcijo (ščitilo hrbet, nam dajalo varnost, skrbelo za zdravje in harmonijo v družini/državi). Zato pa je desna, ženska, yin stran postala naenkrat izredno močna glede na levo, zmajevo stran. Mislim, da to drži in da so Slovenke osebnostno dosti bolj močne kot pa Slovenci. Hodijo v službo (kar v tujini ni samo po sebi umevno), kjer jih veliko doseže dobre vodilne položaje, po službi jih čakajo gospodinjska opravila in otroci, čas pa najdejo tudi za hobije in druženje.

Cena, ki jo plačajo za to, je seveda visoka, vendar so vseeno močnejši spol na Slovenskem. Kitajski pregovor pravi, da je moški glava, ženska pa vrat. Kam se obrne glava, odloča vrat. Feniks je povezan z elementom ogenj, z zmožnostjo razvijanja idej, ekspanzijo, življenjsko radostjo, intuicijo, vizijami, uživanjem in srcem. To je naš vir energije, zato bi se morali boriti za vsak košček zemlje (morja), ki ga lahko dobimo.


Šibka želva in zmaj, dober feniks in zelo močan tiger - v Sloveniji bi lažje in bolje vladale ženske

2 komentarja:

  1. Gospa Helena, vas lahko vprašam, kje ste bili na seminarju? Iščemo namreč nekaj, kjer bi si pridobili to znanje, ki ga (včasih) ni bilo na nobeni tehniški fakulteti. Hvala vam za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Anita: Seminar "DENARNI TOK - kako ga načrtovati in nadzirati?" je organiziralo podjetje Dashöfer:

    http://www.dashofer.si/

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši