ponedeljek, 3. december 2012

Zaljubljena v Filter za tuš

Kako si razvajena, mi je očitala prijateljica V., pri tem pa mislila na mojo kožo. Povedala sem ji o neprostovoljnem testiranju, kako klor vpliva na (mojo) kožo. Rezultat: zelo slabo!

En teden sem bila brez Filtra za tuš. To je majhen in priročen filter, ki ga montiramo na pipo v kopalnici. Vodo očisti predvsem klora in drugih hlapljivih dodatkov, pa tudi mehanskih nečistoč, kot je rja, težke kovine in organski delci.

Moja koža je brez filtrirane vode postajala vedno bolj suha, občutljiva, pekoča, da o laseh ne govorim, celo lasišče me je začelo peči. Po enem tednu se mi je posvetilo, zakaj se tako praskam, kljub izdatnemu mazanju z losjonom Lubana.

Že dva dni po montaži Filtra za tuš sem opazila spremembo na koži, po enem tednu je že skoraj čisto normalna. Tudi, ko si pripravim bazično kopel, si natočim vodo preko filtra.


Zdaj sem postala največja oboževalka Filtra za tuš in prepričana sem, da bi rešil marsikatero težavo s kožo, ki je niti ne pripisujemo kloru. Voda na Viču je zadnjih nekaj mesecev izredno klorirana, kar je izredno moteče. Razumem tudi nekatere naše stranke, ki že uporabljajo ta filter, ker imajo alergijo na klor. Povedale so mi, da takoj vedo, kdaj je potrebno zamenjati vložek v filtru - ko na koži dobijo izpuščaje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar