ponedeljek, 5. november 2012

Dramatičen dan z dramatičnim vremenom

Priznajte, za nami je dramatičen dan. Ves čas se je nekaj dogajalo, ni delovalo ali se spreminjalo. Vsakič, ko sem pogledala skozi okno ali šla ven, je bilo vreme drugačno. Tudi ljudje so bili zelo različno razpoloženi. Midve s sodelavko Bojco sva danes uživali, nekateri pa so nas obiskalo prav poklapani.

Pogledala sem v kitajsko koledar, kakšen dan je danes: kovinski konj. Konj je ognjeno, najbolj yang znamenje, ki je s svojo vročino obdeloval kovino. Saj iz tega procesa nastane nekaj pozitivnega, vendar je "clash" med ognjem in kovino za marsikoga prenaporen. Če ste danes zelo trpeli, se potolažite, da vam je bilo to "usojeno" in da bo jutri nov dan. Jutri bo vladala mirnejša ovca, ki je hitro zadovoljna.


Za lep začetek tedna pa fotografija iz Dominikanske republike, kjer sem poskušala s fotoaparatom ujeti močno pihanje vetra in gibanje oblakov. Mimogrede: tam mi ni bilo všeč, od vsega začetka sem čutila čudno energijo, mogoče tudi zaradi bližine Tahitija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar