sreda, 10. oktober 2012

Zasebni stiki - iskanje ljubezni z internetom ali horoskopi?

Letošnje kitajsko leto zmaja je povzročilo veliko razhajanj na partnerskem področju (v privatnem in poslovnem smislu). Že odkar znam narediti kitajske horoskope sem v njih videla potencial tudi pri iskanju partnerjev. Mojster Chan jih je predlagal kot pomoč pri izbiri hrane v restavraciji. Gost bi vnesel v program svoj rojstni datum in dobil nasvet, katere jedi z jedilnika njegovemu zdravju najbolj koristijo.

Ujemanje poslovnih partnerjev v podjetju preverim pri vsakem projektu, pri privatnih projektih pa je analiza horoskopov tako odločilnega pomena. Zakaj tega znanje ne bi uporabili pri zmenkih in iskanju partnerja?

Da takoj razčistimo: s kitajskimi horoskopi mislim na poglobljeno analizo Bazi Suanming, ne na amatersko primerjanje po letu rojstva, na primer, ali se opica in zajec ujemata. Seveda je horoskop samo izhodiščno stanje, ker se lahko ljudje, zaradi različnih dogodkov v življenju, močno spremenimo. Ampak, horoskopi so še vedno boljše pomagalo, kot to sedaj počnejo na različnih portalih za zmenke in v partnerskih posredovalnicah.

Partnersko posredovalnico s kitajskimi horoskopi sem namerava odpreti po 55. letu starosti. Takrat bi bila že utrujena od dela na terenu, imela bi ogromno izkušenj, tudi z ljudmi, in ne bi bila več tako polna idealov (na začetku vedno mislim, da so vsi ljudje iskreni in pošteni).

S poslovnega stališča sem ocenila, da bi bili čez 13 let ljudje že pripravljeni sprejeti takšne storitve. Slovenci imamo danes še vedno veliko socialnih stikov, se družimo in tako spoznavamo nove partnerje. Čez deset let bo situacija zelo drugačna, predvsem zaradi socialnih omrežij, ki bodo ljudi odtujila. Ne bodo se več znali fizično pogovarjati, spoznavati, koketirati, zapeljevati ... Imeli bodo skromen besedni zaklad, vse bo morali iti hitro in čim bolj enostavno. V ljubezni pa ponavadi ne gre vse gladko in hitro.

In kitajski horoskopi vse to nudijo. Največji problem bo dovolj velika baza, zato sem s svojo poslovno idejo želela počakati, dokler ne bo problem (bolečina potencialnih strank) dovolj velik. S pomočjo horoskopov bodo zmenki prijetnejši in varnejši (manj zavrnitev), partnerji pa ustreznejši. Če bi imela dostop do registra oseb, bi lahko za svojo stranko naredila nekaj horoskopov, ki bi ji najbolj ustrezali. Iz "idealnih" horoskopov bi vedela datum rojstva, nato bi poiskala v registru oseb potencialne kandidate in jih kontaktirala.

Si predstavljate: potencialni kandidat bi na dom dobil ekskluzivno oblikovano kuverto, notri pa dopis - našli smo vam idealnega partnerja/partnerico, takoj odidite od doma in se oglasite na Agenciji HG. No, tukaj bi morali biti malo bolj diskretni, se razume, ampak efektivnosti kitajski astrologiji res ne moremo očitati.

Kadarkoli omenim to svojo idejo, se name vsuje cel plaz prošen, naj jo uresničim že sedaj. Vsak mi lahko našteje najmanj deset samskih, ki si ne morejo najti partnerja. Z njimi ni nič narobe, so čisto normalni moški in ženske, ampak sami in osamljeni. Je res tako težko najti partnerja? To sem želela preveriti tudi sama.

Da bom ugotovila, kako učinkovita je moja trenutna konkurenca, sem se prijavila na največji slovenski portal za spoznavanje. Ustvarila sem si profil in začela raziskovati.

Zelo hitro sem dobila prva pisemca. V profilih dopisovalcev so bili tudi rojstni datumi, ki sem jih uporabila za izdelavo kitajskih horoskopov. Ura rojstva ni znana, zato so bili horoskopi nepopolni, vendar sem lahko skoraj vedno iz njih razbrala:

- Mi ustreza kandidatov osebni element?
- Ga partnerstvo sploh zanima?
- Kakšen odnos si želi s partnerico?
- Ga zanimajo resne ali neresne zveze?

Nekaj minut dela in o potencialnem kandidatu sem dobila veliko informacij. Če bi imela tudi uro rojstva, med nami ne bi bilo več skrivnosti.

Moje ugotovitve s portala za spoznavanje so naslednje:

1. Iskanje partnerja (prijatelja, ljubimca) na takšen način je podobno uspešno kot igranje lota. Verjetnost, da dobiš dober zadetek, je zelo, zelo majhna.

2. Dopisovanje s kandidati zahteva veliko časa, izkupiček pa je majhen. Veliko dopisovanja in potrpljenja je potrebno, da sploh pride do zmenka. Ko do njega pride, je možnost, da si bosta vsaj malo všeč, zelo majhna. In vse se začne od začetka, so mi poročali izkušeni dopisovalci s portala.

3. Objava fotografije naj bi povečala možnost za zmenek, pravijo na portalu. Mene so pri moških odbijale in od nobenega dopisovalca je nisem imela. Moje mnenje je, da boljše nobene slike, kot pa slaba. Pri ženskih profilih pa verjamem, da je fotografija odločilna, ker moški izbirajo predvsem z očmi, tudi na zmenkih gledajo bolj v prsi in rit, ne v obraz. Kar je razumljivo, saj so že njihovi predniki morali vizualno oceniti, ali je zajec dovolj debel in srna dovolj mlada, da jo ulovijo; je nasprotnik hitrejši od njega in reka dovolj ozka, da jo preskočijo. Zanimivo pa je to: moški nič ne pomislijo, da jih mlade lepotice, ki so jim sedaj najbolj všeč, z veliko verjetnostjo ne bodo želele (negovati), ko bodo stari in bolni.

4. Moški profili so slabo napisani, nedomiselni, nepopolni. Od nekega dopisovalca sem izvedela, da veliko moških dobi nagradne kupone za brezplačno poskusno sodelovanje oziroma, da je veliko nečlanov. Zato se s profili niti ne trudijo in so v podatkovni bazi samo neaktivno mašilo. Solidno napisan profil z izpolnjenimi vsemi rubrikami bi moral biti eden izmed bistvenih kriterijev na spoznavnih portalih, če bi želeli postati bolj uspešni.

5. Kandidati so si različni, vendar imajo veliko skupnega - so napačni. V starostni skupini, ki sem si jo nastavila pri iskalnih kriterijih, sem naredila vsaj 80 horoskopov, verjetno še več. Ugotovila  sem, da je na portalu izredno veliko letnikov 1970. Zakaj je to zanimivo? Letošnje leto zmaja pri njih odpira t.i. trezor, v katerem je mogočna energija, ki jim lahko zelo koristi. Vendar ne nujno za partnerstvo. Letniki 1970 so zanimivi zato, ker so kot generacija energijsko izredno močni. Zakaj morajo takšni močni moški  iskati partnerice na portalu? Ker so premočni, ker so prezahtevni?

Za večino horoskopov, ki sem jih naredila, lahko povem, da kandidate partnerstvo ne zanima. To jim ni največja prioriteta v življenju. Veliko več kandidatov je yin (je vztrajen, najprej premisli, nato ukrepa), kot pa yang (hitreje omaga, najprej naredi, nato premisli). Vsaj 75% zanimajo neresne zveze, avanture, ljubice. Ponavadi si v zvezi želijo biti glavni, ali da je dominantna partnerica. Te vzorce pri horoskopih sem hitro opazila in so zame najzanimivejša ugotovitev mojega raziskovanja. Seveda moje ugotovitve niso statistično uporabne, zadostujejo pa za objavo na blogu.

Portali za spoznavanje torej privlačijo "napačne" moške, oziroma takšne, ki imajo že v vsakdanjem življenju težave ali posebne zahteve glede partnerske zveze. 

6. Nič ne vemo o sposobnosti kandidatov. Zna moj potencialni princ samostojno živeti, ali samo išče nadomestno mamo, ki mu bo likala in prala? Kako skrbi za otroke? Kaj naredi za svoj duševni razvoj (neverjetno, koliko kandidatov za svoj hobi izbere branje, vprašanje je samo, kaj berejo)? Kako je prebolel ločitev? Vseh teh podatkov na portalih nimamo, pa so še kako pomembni za normalno partnersko zvezo.

7. Iskanje partnerja na spoznavnih portalih zahteva posebne veščine. Moramo biti vsaj malo računalniško pismeni, drugače takoj negativno izstopamo. Tudi način komuniciranja je specifičen, o slovnici in pisanju pa ne bom izgubljala besed. Kdor se hitro ne nauči igrati te igre, nima možnosti za uspeh. Izkušeni obiskovalci so povedali, da je potrebno pri vsakem stavku paziti, ali je druga oseba iskrena, poštena, avtentična. Pa so potem pri zmenku še vedno razočarani, ker podoba s portala sploh ne ustreza realni podobi.

Zaradi vsega tega je spoznavanje partnerjev na portalih izguba časa, neuspešno in tudi boleče. Prizadenemo pa lahko tudi mi, zato je potrebno previdno izbirati besede. Kar ni vedno lahko.

Pri opisovanju moje poslovne ideje nisem nikjer omenila ljubezni. Seveda je pomembna, trdno verjamem vanjo, glede tega sem velik romantik. Vendar sem mnenja, da je potrebno partnerja imeti rad tudi, ko prva zaljubljenost mine. Večja verjetno je, da ga bomo spoštovali in imeli radi, če ga bomo dobro poznali. In tukaj vidim velik potencial kitajskih horoskopov: da partnerja čim bolje spoznamo že na začetku, ne šele po bolečih izkušnjah.

Ideja o partnerski posredovalnici s pomočjo kitajskih horoskopov mi je vedno bolj zanimiva, bi pa rada posel začela in izvajala etično, pošteno in efektivno. Kandidate v svoji bazi bom s pomočjo horoskopov in pogovorov ocenila tako kot sem obiskovalce na portalu, predvsem pa, ali jih partnerstvo sploh zanima in, ali jih zanima resna zveza. Zato tudi potrebujem veliko bazo. Predvsem pa bodo moje stranke s pomočjo horoskopov najprej dobro spoznale sebe in realno ocenile svoje možnosti pri iskanju partnerja.

Vabilo k sodelovanju - brezplačen vpis v Agencijo HG:

Poznate samsko osebo, ki bi želeli vpisati v bazo moje partnerske posredovalnice? Odločila sem se, da bom do takrat, ko bom srečno povezala pet parov, delala zastonj. Seveda bodo moje storitve v tej fazi manj profesionalne, ampak cilj bo še vedno: povezati ljudi v srečno partnerstvo.

Posredujte moje vabilo samskim prijateljem, znancem, sodelavcem, sorodnikom ... ki bi se radi brezplačno vpisali v bazo. Kasneje bo takšna storitev stala več sto evrov. Diskretnost in varovanje osebnih podatkov je 100% zagotovljena, s tem imam izkušnje iz ordinacije in feng shuija, tukaj ne delam kompromisov. Od kandidatov potrebujem ime in priimek, e-naslov (telefon) in rojstne podatke (tudi uro in kraj rojstva!). Naredila bom njihov kitajski horoskop in jih obvestila, kako naprej. Pošljite vabilo na čim več naslovov, da bomo skupaj ugotovili, ali se da s pomočjo kitajskih horoskopov najti partnerja uspešneje in hitreje.

Helena Golenhofen
helena@energijski-center.si

6 komentarjev:

  1. Vse, ki še omahujejo, ali se naj vpišejo v mojo bazo za samske, obveščam, da so prve pogumne prijave že prišle!

    Vse srečno zvezane pa prosim, da moj poziv posredujejo zainteresiranim samskih osebam. Hcala! Če bo v bazi dovolj horoskopov, bo tudi iskanje lažje.

    Lep pozdrav,

    Helena Golenhofen

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijave v partnersko posredovalnico prihajajo, vendar predvsem ženske. Potrebujemo več testosteronov!!! Moški, opogumite se - saj bi radi izvedeli, kakšno partnerico potrebejete?

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zanimivo branje......me je pa kar stresla vaša pripomba glede letnika 1970. Veliko razhodov, močna energija....

    Moj mož in jaz, obadva letnika 1970, rojena na isti dan 07.11. zjutraj. Jaz ob 7. uri zjutraj, on eno uro prej. Obadva v Kranju.

    Kaj lahko porečete na to? Na hitro.... ali je sploh še kakšna "šansa" da zgladiva stvari?

    Zelo me te stvari zanimajo, zato bi bila zelo vesela vašega odgovora, seveda na kratko.

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom na kratko in kruto odgovorila: vi in vaš mož ste si preveč podobna, da bi lahko dolgoročno ostala skupaj. Oba letnik 1970, zaradi ure rojstva ste si malo različna, pa še vedno preveč podobna, zato prihaja do konfliktov. Oba bi rada bila šefa, vi ste pri tem močnejši in on se upira. Zaključite zgodbo in si poiščite drugega, primernejšega partnerja.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Se zavedate, kaj ste ravnokar svetovala?! Upam, da bo njen moz potrkal na vasa vrata in vas vprasal po zdravju. Povsem neprimerno je delati zakljucke namesto ljudi. Lahko bi napisala, kaj ste razbrala iz njunih horoskopov in to je to.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Anonimni: Ne strinjam se z vami, saj je moja "dolžnost", da odgovorim tistemu, ki me sprašuje. Tudi pri feng shui svetovanjih se pojavljajo podobne "moralne" dileme: če je stanovanje tako slabo, da stranki predlagam selitev - naj bodočim stanovalcem to pove? Lahko sploh prodamo energijsko slabo nepremičnino nekomu drugemu?
    Moja naloga je, da svetujem tistemu, ki me vpraša. Njegova odločitev pa je, kaj bo naredil. Mojster Chan pravi, da je vsaka nepremičnina za nekoga dobra, zato nam ni treba imeti moralnih pomislekov.

    Tudi pri partnerstvu je tako: najti moramo pravega. Ločitev ne pomeni, da on in ona nista dobri osebi, samo ne ujemata se. Z drugo osebo bosta oba srečnejša.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši