sobota, 16. junij 2012

Murgle: še zadnja dela pred poletnim poležavanjem

Kar sprijaznite se: fotografij murgelskega vrta še vedno ni! Prvič: še vedno nisem končala s sajenjem, presajanjem, postavljanjem, čiščenjem ... Drugič: še vedno nimam vseh naročenih čevljev - komentar ni potreben. Tretjič: zaradi sonca se je drastično zmanjšalo število ur, ko je možno narediti spodobno fotografijo.

Včeraj pozno popoldne sem sadila sadike enoletnic, ki so "ostale" - kupila sem jih, ne da bi vedela, kaj bom z njimi. Presajala sem zasaditve, ki mi niso bile všeč ali so rožice že tako zrasle, da je postal lonec premajhen. Na srečo sem v četrtek nakupila nekaj novih lončenih loncev, drugače bi bil problem ...

Preden vam povem, kaj sem počela danes, še dve "predzgodbi". Prejšnji petek sem se po službi spontano odpeljala v vrtnarijo Reš (zdaj veste, zakaj sem imela višek sadik). Vreme je bilo zelo lepo, zato nisem računala, da bo Ruth doma. Ko sem jo na parkirišču vrtnarije želela poklicati, sem ugotovila, da je mobi ostal v Murglah. V redu, bom povprašala vrtnarke, ali je Ruth doma.

Ruth je bila nekaj metrov od mene, sem kmalu ugotovila. Ko me je zagledala, mi je takoj "servirala": "A še nisi dovolj zapravljala?" Tako je to, če se spoveš na blogu. Ruth mi je vseeno dovolila kupiti nekaj trajnic za Dominikov "grob". In tukaj se začne druga zgodba.

Pred hišo, čisto na začetku parcele, imamo pravokotno gredico, ki preganja slabe energije. Je na moški strani parcele in mora biti zasajena v elementu zemlja (pravokotne oblike, rumene, oranžne, rjave barve, kamni ...). Na začetku je bila ožja, ker sem si želela olajšati delo. Dominik jo je krstil za svoj grob, ker je na njegovi, moški strani parcele. Kasneje sem jo povečala in sedaj se vsako leto trudim z zasaditvami.


Gredica pred hišo, ki mi dela sive lase (situacija pred današnjim urejanjem)

Del gredice je namreč v senci, del na soncu. Če je zima mrzla, poginejo rastline v senci, če je poletje vroče, pa rastline na soncu. Letos sem sklenila, da se zadnjič mučim. Če ta zasaditev ne bo funkcionirala, bom na možev "grob" pripeljala kubični meter gramoza - saj to je tudi element zemlja, a ne?

Danes zjutraj sem že ob pol osmih začela z delom. Očistila sem gredico, dodala zemljo, pognojila in razporedila rastline. Debelačke sem spontano porezala, zato gredica zgleda malo smešno, ampak se bodo že obrasle. Nekaj dela me še čaka, drugače pa sem skoraj končala. Potem pa bom samo ležala v senci in fotografirala ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar