ponedeljek, 30. januar 2012

Pralne kroglice in čisto perilo

V teh dneh imam tako polno glavo informacij in nalog, da se težko zberem in napišem kaj pametnega. Pisanje bloga je namreč prav to: odbiranje informacij na uporabne in neuporabne. No, nekateri blogerji se ne držijo teh omejitev in pišejo zelo "neodbrano" - takšnih blogov, ki so vsebinsko in vizualno preobilni, ne maram.

Pralne kroglice

Na pisalni mizi je rahel kaos, ne prevelik, ampak me moti, zato pospravljam. Naletela sem na januarsko številko revije VIP (izdaja jo Zveza potrošnikov Slovenije), kjer so testirali pralne kroglice in oreške. "Verjamete v njihovo moč pranja?", nas sprašujejo. Mislijo na pranje brez detergenta, samo s kroglicami ali oreški.

Moje izkušnje so takšne: samo s kroglico perila še nisem prala in me tudi ne mika. Malo pene v pralnem stroju mora biti, tako, za boljši občutek. Je pa potrebno pri pranju s kroglico manj detergenta (samo polovica), to drži. Naredila sem naslednji poskus: bombažno rjuho, na kateri je bil krvav madež, sem oprala z eko pralnim praškom pri 60 stopinjah. Madež je ostal. Nato sem isti program ponovila z dodatkom kroglice in madež je izginil.

Moja razlaga je takšna, da kroglica skače v bobnu in s tem se poveča učinek pranja. Opazila sem, da kroglica perilo bolj zmečka, zato je ne dodam vedno, ampak pri brisačah, perilu in posteljnini.

Predavanje o zakisanosti

Na predavanju v Kalčku smo se imeli prav lepo. Prišlo je približno 80 ljudi, ki so pridno poslušali in na koncu postavljali pametna vprašanja. Publika je bila zelo različna, kar me je razveselilo, saj se zakisanost tiče vseh.

Največji izziv je bil, kako komplicirano temo, kot je zakisanost, predstaviti na enostaven način. Baje mi je uspelo, dobila sem številne komplimente.

Ena izmed folij s predavanja o zakisanosti telesa

Domača zgodbica

V soboto sem brala "šund" roman, ki je na dokaj slab način opisoval ljubezenske dogodivščine v 18. stoletju. V knjigi sem naletela na približno takšen zapis: Bila je lepo bitje, s svetlimi kodrčki in modrimi očmi. Bila je pametna, razigrana in zelo priljubljena med plemstvom. Imela je samo eno napako: bila je stara že 21 let.

Ko sem te stavke prebrala svojemu možu, ki je gledal rokometno tekmo, sem pričakovala globok komentar, dobila pa tole: "Kdo je to? A pišejo o psički Fi, je ona prestara?"

Psička Fi je moj bodoči potencialni pes, ki še nima spola, ima pa ime. Zelo sem se razveselila, da me je moj mož sploh poslušal (med gledanjem tekme), da si je zapolnil ime Fi in celo razumel namig o prestari gospodični iz knjige. Hmm, bravo!

2 komentarja:

  1. Bi se lahko dalo skripte na net oz. še kaj malce več povedano, eni žal nismo uspeli priti? Se bo seminar ponovil?

    Pa še ene mal bolj provokativno vprašanje, pa upam, da mi ne boste zamerili. Kot vem, ste hujšali in ne spadate med najbolj vitke. Se je potem takem težko držati takšnega načina prehranjevanja ali tiči razlog kje drugje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali bo ponovitev predavanja, je odvisno od Kalčka. Veliko o zakisanosti si lahko preberete na mojem blogu in na www.avita.si. Moj cilj na predavanju je bil, da poslušalcem povem, kako nevarne so posledice zakisanosti in da jih opozorim na nepravilne informacije, ki se o tej temi pojavljajo v medijih in na spletu.

    Ne, vitka pa nisem, pri 173 cm višine nosim konfekcijsko številko 42. V mladosti sem bila še bolj suha, vmes pa manj. Ugotovila sem, da za moj hormonski tip potrebujem:

    - prehrano z več beljakovinami (prej sem jih jedla odločno premalo);
    - redno športno aktivnost, kjer razvijam mišice, ne pa toliko aerobne vadbe (najboljše za estrogenski tip);
    - prehranska dopolnila za več moči, kamor spadajo tudi bazični minerali za razkisanje telesa.

    Po naravi sem lena in nedisciplinirana, zato sem morala najti svoj način za izvedbo zgornjega programa. Še vedno se vsak dan borim proti svojemu slabšemu jazu, vendar vztrajam pri programu, ker vem, da mi koristi.

    OdgovoriIzbriši