petek, 11. november 2011

Politika: Parlamentarne volitve 2011 - nujne predpriprave

Čisto naključno sem našla dve zelo kakovostni pogovorni oddaji, ki mi bosta pomagali pri odločitvi, koga voliti. Nisem še čisto odločena, nasprotno, vedno bolj zmedena postajam, zato sta omenjeni oddaji samo nujna predpriprava na resnejše feng shui analize. Na spodnjih povezavah si lahko obe oddaji ogledate, na primer, med čiščenjem ali likanjem. Res priporočam, gostje so bili suvereni in z njihovimi pogledi se osebno zelo strinjam.

Radijska oddaja Intelekta (8.11.2011) in televizijska oddaja Odkrito (8.11.2011).

V feng shuiju poznamo različne prerokovalske metode (ojoj, če bi mojster Chan to prebral, bi me za ušesa, ampak na blogu moram pisati poljudno). Te metode so seveda več kot samo sredstvo za napovedovanje prihodnosti; v odgovorih se skriva globoka (kitajska, taoistična, azijska) filozofija in modrosti.

Najprej sem med šolanjem slišala o I Ging-u in si tudi nabavila nekaj knjig. Seveda sem kupila "biblijo" I Ginga - prevod Richarda Wilhelma, ki ga lahko berem v nemškem originalu. Slovenski prevod, ki ga je napisala Maja Milčinski, sem si morala skopirati, saj je hitro pošel. Prejšnji mesec pa sem na moje veliko veselje odkrila ponatis, zato hitro v knjigarno, če vas I Ging zanima.

Še to: korektnejši zapis I Ginga bi bil Yi jing, ki ga uporablja tudi Maja Milčinski, vendar je navada železna srajca, pa tudi na internetu boste našli več rezultatov v "stari" obliki zapisa.

V moji knjižnici je še najmanj pet knjig različnih avtorjev, saj literaturo uporabljam tudi za učenje triagramov in heksagramov. Zopet poenostavljeno: triagrami so simboli, sestavljeni iz treh prekinjenih ali neprekinjenih črk, heksagrami pa so sestavljeni iz dveh triagramov, torej imajo šest črt.

Čez nekaj časa sem se opogumila in začela metati kovance. Moram povedati, da se to zgodi največkrat trikrat na leto, ko sem res v dielmi, kako in kaj. Do sedaj me I Ging ni razočaral, vedno je imel "prav".

Naslednja prerokovalska metoda, ki me je navdušila je bil Mah Jongg. Moj prvi učitelj feng shuija, mojster Derek Walters, je izdal karte za Mah Jongg in knjigo z navodili. Prve previdne poskuse s postavljanjem vprašanj sem naredila šele pred tremi leti in vedno bolj sem navdušena.

Medtem, ko je potrebno pri I Gingu postaviti zelo natančno vprašanje (kdo, kaj, kdaj), smo lahko pri Mah Jonggu svobodnejši. Derek Walters je v svoji knjigi napisal, da je želel vedeti čim manj podatkov  o stranki in problemu. Zadovoljen je bil z grobo smerjo, na primer, ali gre za poslovni ali zdravstveni problem.

V Mah Jonggu iz kupa izberemo 13 kart, ena je sredinska, druge razporedimo po štirih smereh. Poznavanje feng shuija mi je pri interpretaciji kart v veliko pomoč, saj točno vem, kaj predstavlja karta "Zahod" ali "Tiger". Interpretacija traja kar nekaj časa in lažje jo je delati za druge. Do sedaj sem našla samo eno, zelo skeptično "žrtev", ki mi je na koncu priznala, da je imel Mah Jonggu še kako prav.

Nemška izdaja knjige, letos je izšel tudi prenovljeni original v angleščini, sem opazila na Amazonu

Pozitivno pri Mah Jonggu je tudi to, da nam pove, v kakšnem stanju je spraševalec (stranka), da lahko razberemo časovni vpliv razvoja dogodkov, opozori nas na težave med iskanjem rešitev in pove končno sodbo. Do sedaj je imel Mah Jongg vedno prav in še naprej ga bom z veseljem uporabljala.

Pri iskanju odgovora, koga voliti, bom torej zanesljivo vrgla karte Mah Jonggu. V redu, vi skeptiki, vi se kar smejte, jaz sem pa prepričana, da mi bodo karte pomagale pri odločitvi.

Feng shui analizo Slovenije sem že naredila, zato vem, da je potrebno izbrati kandidata, ki je usmerjen v prihodnjost, ki nas združuje in ne ločuje. Zato Janša takoj odpade. Koliko škode je naredil on (in njemu podobni) na tem področju, res žalostno, da je nekdo za svoje (politične) interese sprl narod, ki je že živel v slogi.

Ogledala si bom tudi datum volitev - v imperialnemu feng shuiju  lahko vsak časovni podatek opišemo z dvojnim kua številom. Koga bo ta dan podpiral? To ne bo imelo velikega vpliva, me pa vseeno zanima, na kakšen dan bodo volitve. Predstavljajo namreč rojstvo nečesa novega, zato je datum volitev zelo pomemben (kot prvi vdih novorojenčka).

Za več ne bo časa, vendar mislim, da bo dovolj podatkov za pametno odločitev. Brez skrbi, o vseh ugotovitvah bom poročala na blogu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar