torek, 20. september 2011

Potovanje: Kaj sem se naučila na grškem otoku Krfu (4)

Ob hotelskem bazenu je bilo dovolj časa za opazovanje in analiziranje drugih gostov. Bilo je veliko mladih britanskih parov, veliko glede na cene. Ugotovila sem naslednje: Britanci od 20. do 25. leta starosti imajo fantastično telo - športno, brez odvečnih maščob, gibčno. Ne, niso me zavedli hormoni 40-letnice, to so dejstva. Moj mož mi je povedal, da se mladi Britanci zelo veliko gibljejo, tako v šoli, kot privat.

Po 25. letu se začnejo kazati prvi znaki napačne prehrane, pitja alkohola in negibanja. Po 35. letu izgledajo grdo, so nabuhli (alkohol), imajo trebuh (prehrana, alkohol), so plešasti in tetovirani (povsod).


Plaže na vzhodu otoka so zelo polne, morje je mirno in prijetno za kopanje

Britanke že pri 25. letu izgledajo debelušno in zapito. Z redkimi izjemami so imele primerno telesno težo (ker tudi jaz nisem suhica, so moji kriteriji zelo mili), po 35. letu so bile vse, brez izjeme, predebele in nabuhle (alkohol). Britanke pri 45. letu so grde in izgledajo kot Francozinje pri 55.

Na telovadbo ob 10.30 sva v dveh tednih prišli samo jaz in Švicarka (55 let), občasno se je pojavil nizozemski parček. Telovadba (pilates, tai chi, joga, raztegovanje) je bila zame res brez veze (prelahko), sem pa dobila vpogled, kako to delajo Britanci. Animatorka je bila Britanka in iz petih osnovnih vaj, ki jih je vsakokrat pokazala, je naredila znanost. Govorila je pred vajo, med in po. Tečno!

Spomnila sem se, da spadajo Britanci kot narod v element voda. To je vzrok, da imajo težave z odvisnostmi (alkohol, nakupovanje, igre na srečo, o seksu ne vem), saj v element voda spadajo te "težave". Za vodo je značilno tudi to, da deluje v globino, da se temam temeljito posveti. In tako je izgledala naša telovadba - globoko temeljito. Od animatorke ni prišlo niti malo energije, delovala je šizoidno (izraz je po Fritzu Riemanu), distancirano, zaprto, saj je svojo energijo imela globoko v sebi.

Zahodne plaže so turistično manj oblegane, morje je velikokrat valovito in piha veter

Tako dragi moji, vidite, kaj vse se lahko naučite na dopustu. Seveda sem imela čas tudi za branje knjig, temeljito sem preštudirala tri nemške revije v katerih sem našla ogromno zanimivega znanja. Npr. o pomenu psihe med hujšanjem in kako preprečiti jo-jo efekt po hujšanju. Očitno je bilo v zadnjem času narejenih več studij, ki jih moramo upoštevati pri sestavljanju jedilnika. Seveda bom to znanje v naslednjih mesecih delila z vami.

3 komentarji:

  1. Hallo Helena,
    ich habe eine Frage :) Wenn die Engländer dem Wasser-Element zugeordnet werden und sich dies durch ihren Hang zum Alkoholkonsum, Glücksspiel und Sex bemerkbar macht, wie verhält es sich dann mit den anderen Ländern im Norden ? Sie haben alle die Tendenz zur Trinkfestigkeit. Gehören sie auch zum Wasser-Element ?
    Lieben Gruß
    Rika

    OdgovoriIzbriši
  2. Rika (moja nemška feng-shui kolegica) sprašuje, ali so tudi drugi narodi na severu Evrope pod vplivom elementa voda, ki vzpodbuja alkoholizem, igre na srečo in seks.

    Dobro vprašanje, Rika zelo verjetno pozna odgovor: seveda so severni narodi tudi pod vplivom elementa voda. Ker pa Britanci živijo na otoku, menim, da se vpliv vode tudi bolj pozna. Tudi Irci so na otoku, vendar je njihovo obnašanje močno pod vplivom katoliške cerkve.

    Lep pozdrav,

    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Britanci in britanke so pač takšni, kakršni so. Taksšni in drugačni. Ko pa je že zgoraj nekaj omenjeno, kakšne so francozinje pri 55 letih in za primerjavo britanke pri 45....pa se ne morem uprati skušnjavi, da ne omenim: Francozinje tudi pri 25 letih niso lepe in na vseh svojih potovanjih po Evropi in širom Evrope nisem videl toliko neprivlačnih, nezainteresiranih in hladnih žensk, kakor prav v Franciji. Za moški svet silno neprijazna dežela.
    Hvala, ker ste prebrali komentar.

    OdgovoriIzbriši