ponedeljek, 14. marec 2011

Življenje: Šala za dober začetek tedna

Štiri dni sem se potepala po Nemčiji, zato sem v zaostanku z delom. S hujšanjem bomo nadaljevali, vi pa se medtem zabavajte ob branju te šale (bodite pozorni na odprtost in nevulgarno izrazoslovje Janeza in Micke):

Piše se leto 2222. Janez in Micka pristaneta na Marsu. Srečata Marsovski par in kmalu se zapletejo v prijeten klepet.


Janez povpraša, če je tudi na Marsu borza, kakšni so PC-ji in kako služijo denar. Končno Micka povpraša tudi po seksu.

"Kako pravzaprav to počnete?" vpraša."Podobno kot vi." odgovori marsovec.

Pogovor se nadaljuje in končno se para strinjata, da bodo to noč zamenjali in tako izkusili nekaj novega.

Micka in moški marsovec gresta v spalnico, kjer se marsovec sleče. Ima malega, drobcenega...

"Oh, ne vem, če bo tole šlo," pravi Micka! "Zakaj, je kaj narobe?" povpraša on.

"No," odgovarja Micka, "Ni ravno takšen, kot sem si ga predstavljala!"

"Ni problema," odgovori marsovec in se začne z roko tolči po čelu. Z vsakim udarcem postaja njegov ud daljši ... vse dokler ni kar impresiven.

"No, ja," pravi Micka, "Dolžina je OK, a vseeno je še precej tanek."

"Ni problema," odgovarja in se začne vleči za ušesa. Vsakič se njegov malo odebeli, dokler ne postane takšen, da je za Micko pravo veselje.

"Marija!!" vzklikne ona, ko padeta v posteljo in se potem celo noč vroče ljubita.

Naslednji dan se Micka pridruži Janezu in para se poslovita. Janez povpraša Micko,

"No, ali je bilo vredu?"

"Grozno mi je, ampak moram priznati, da je bilo odlično. Kako pa tebi?"

"Grozljivo," odgovarja on, "vse kar imam od te avanture je obupen glavobol...kar naprej me je klofutala in vlekla za ušesa!"

4 komentarji:

  1. Tudi jaz bi rada dodala vic: "Majhen zajček se je strašno napil in se vrača iz gostilne proti domu. Noč je bila temna, alkohola je bilo preveč in omagal je pod grmičkom. Glasno smrči in mimo gresta dva volka. Navdušena sta bila nad najdenim zajčkom, samo malo premajhen je bil za oba. Med njima se vname preprir, kdo ga bo požrl. Ker se nista mogla dogovoriti sta se stepla, zgrizla.... skratka mrcvarila sta se tako dolgo, da sta oba preminula. Ko se zajček zjutraj zbudi ob njem ležita dve krvavi volčji trupli. Zajček se zgrozi in reče: Joj, joj, nikoli več se ne bom napil, ker sploh ne vem, kej sem v pijanosti delam."

    Morda bi bilo res modro, tako kot ste mi svetovlai, da ne smem k hujšanju pristopiti tako čustveno. Verjetno bi bil primerjenjši bolj igriv in sproščen pristop.

    Pozdrav vsem, ki razmišljamo in jemljemo zalet za dieto, imam pa še vprašanje. Ga. Helena:" Kaj vi mislite o koristnosti kratkih enodnevnih potov in o daljšem postu ob sveže pripravljenih sadnih sokovih." Jaz osebno se namreč lažje en dan postim, kot pa sem vsak dan vzdržna oz. zmerna.
    Sonja

    OdgovoriIzbriši
  2. No, zabavno. Vredno smeha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja: Hvala za šalo, tudi vaša je dobra! Enodnevni posti so odlični za ohranjanje teže. Večdnevni posti pa so primerni za razstrupljanje telesa, saj se boste po postu ponovno zredili. Smisel posta tudi ni hujšanje, ampak telesno in mentalno čiščenje (in še kakšno). Proces hujšanja mora biti dolg, da se lahko med tem procesom naučimo drugače živeti. In da sprejmemo zdrav način življenja. Če nam to ne uspe, bomo kmalu znova debeli.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Upoštevajte lunin post ob vsaki luni. Splača se, saj luna pomaga, da nisi lačen. Jaz jo vsak teden komaj čakam, da mi telo predela malo za nazaj in naslednji dan se počutim odlično.

    OdgovoriIzbriši