petek, 4. marec 2011

Hujšanje: Pred začetkom - 2.del

V prejšnjem prispevku o hujšanju sem vas povabila, da mi sporočite vaše motive za hujšanje. Dobila sem tri sporočila:

Anonimni pravi ...
1. Želim boljše in lepše izgledati.
2. Želim obleči svojo prejšnjo garderobo, ki mi je zelo všeč.
3. Želim biti v kondiciji, da lahko živim življenje kot si ga želim.

Anonimni pravi ...

1.želim se dobro počutiti v svoji koži
2.želim biti ponosna,zadovoljna,zdrava
3.želim uživati življenje :)

Anonimni pravi ...

1. Hočem spremeniti prehranjevalne navade in se zdravo prehranjevati.
2. Hočem se čudovito počutiti v lastni koži.
3. Hočem biti polna energije.

Niste dobro opravili svoje naloge, saj so motivi preveč splošni. S takšnimi motivi ste že na začetku obsojeni na neuspeh, ker premalo bolijo, so premalo čustveni. Vas bo motiv "Hočem se čudovito počutiti v lastni koži." odvrnil od kosa torte ali pice, ko bo prišla kriza? Boste zaradi motiva "Želim boljše in lepše izgledati." vztrajali pri redni telesni vadbi 2 x na teden? Ne boste, to vsi vemo, tudi vi!!!

Naj vam dam nekaj primerov:

1. Želim, da bi me moj partner po hujšanju zopet poželjivo pogledal, pobožal po napeti ritki/trebuhu in (večkrat) zapeljal. Želim biti seksi, ne napihnjen balon poln glivic in celulita.

2. Želim shujšati, da me ne bo več sram pred 70.letno sosedo, ki nezadihana pride v tretje nadstropje, jaz pa sopiham in hlastam za kisikom. Želim zopet pretečti 5 km v enem kosu, ne pa kot sedaj, ko sem po 50 metrih zaripla in utrujena.

3. Želim se znebiti 10 kilogramov, ker me zelo skrbi za svoje zdravje. V družini imamo veliko rakastih bolezni, predvsem raka na črevesju, zato je pri 40. letih zadnji čas, da nekaj naredim.

Predstavljajte si situacijo v začetku aprila, ko boste že shujšali kilogramček ali dva (po moji metodi se hujša počasi, ampak zdravo in z dolgoročnim učinkom). Utrujeni in lačni pridete iz službe in si želite samo še miru - in kosa torte. Ne, enega, dveh ali treh. Spomnite se na skrito zalogo sladkarij vaše hčerke in roka vam že seže v predal. Juhuhu, tablica čokolade! Hčerka se vrne šele jutri, tako, da boste čokolado z lahkoto nadomestili.

Kaj vas bo odvrnilo od čokoladne orgije? Samodisciplina? Ne, v tem trenutku ne veste, kaj je to. Vaš mož? Niti slučajno, kaj pa on ve o trpljenju pri hujšanju. Nasveti s tega bloga? Hmmm - ne!

Kar vas lahko reši v takšni situaciji so vaši čim bolj boleči motivi. Če se imate še vsaj 1% radi in vsaj malo samoohranitvenega nagona, potem vas bo stavek "Želim biti seksi, ne napihnjen balon poln glivic in celulita." odvrnil od čokolade. Zanesljivo. Še bolj pomaga, če ga izgovorite pred ogledalom  v spodnjem perilu, da pride celulit lepše do izraza.

Upam, da sem vas prepričala, kako pomembne so dobre predpriprave. Dokler nimate napisanih pravilnih motivov za hujšanje, nima smisla, da začnete. Škoda časa, denarja, energije, pa še nezdravo je, saj boste po takšnem hujšanju se bolj debeli.

10 komentarjev:

  1. In potem vse tiho je bilo...
    Ampak jutri se še za slovo napokam domačih krofov. Pol pa veselo na delo:), da bodo kolena manj bolela...

    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. 1.ampak ,če se ne počutiš dobro v svoji koži- boli-ne želiš si srečat starih znancev,izogibaš se športu....
    2.če si nesamozavesten,nezadovoljen in bolan tudi boliiiiiiii
    3.in če se izogibaš "življenju"tudi boli
    4.seveda pa si želimo biti tudi bolj privlačne in še lepše kot smo,pa ne le za moža,tudi same zase
    5.motivacija - slika celega telesa zdaj in ko smo bile fit in odločitev "Punca odgovorna si za svoje počutje,zdravje in izgled-čas je za novo pehrano,nove-pozabljene navade(šport,sprehodi,plavanje...)-čas je ,da si vzameš čas zase in pika."

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj je prav grozljivo, kako si iznakazimo lepo telo s hrano!
    Torej, jejmo zato , da živimo, ne živimo zato, da jemo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Moji zgornji cilji so meni čist dost jasni in konkretni, ker samo jaz sem sama sebi najboljša naložba. In ne, ne zafrkavam se z njimi. Sem že začela in tečem, hodim že peti dan. Tudi pri hrani delam red in tudi v glavi. Ker si JAZ to tako zelo želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse je v glavi. To sem enkrat že preizkusila. Samo klik ti mora narediti in ni nič težko. Težko je le prej. Zelo. Ta debel trebuh, preozke hlače, oprijete majice, ufff

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako pa takrat najti motive, ko si že mnogokrat začel, se spotaknil in padel..... Ta trenutek sem popolnoma obupana in se ne morem pobrati oz. si sploh ne upam več pnovno začeti, ker se že v naprej bojim, da ne bo šlo. Čeprav želja, da bi bila vitka še obstaja.... Sonja

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja, ne obupat !! Shujšat sploh ni težko, (to sva že dokazali, kajne? :)),večji problem je težo obdržat. Jaz sem že velikokrat žačela, lepo uspela, kar nekaj let obdržala linijo, potem pa so se prikradle stare navade, nisem več telovadila vsak dan, skoraj vsak večer tablica čokolade in podobne kozlarije. Torej, danes začneva znova, kajne! In to z več volje in discipline!
    Zdaj grem na sletno stran VidaVida , da vidim jedilnik za danes:)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja: proti strahu se borimo z znanjem. Če boste obvladali teorijo, boste dobri tudi v praksi. Hujšanja se velikokrat lotimo preveč čustveno in si mislimo, da bomo improvizirali. V naslednjih dneh bom še pisala o hujšanju in na kaj moramo paziti MED hujšanjem. Če želite, bom pogledala v vaš kitajski horoskop in vam povedala, kateri letni čas je za vas najprimernejši,da začnete z dieto. Pošljite mi e-pismo.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  9. Spoštovna ga. Helena, šele sedaj sem opazila, da ste odgovorili na moj komentar. Prisrčna hvala. Vsekakor se strinjam, da je znanje tisto, ki je koristno na vseh področjih in tudi pri hujšanju. Glede horoskopa moram priznati, da nekako ni skladen z mojo krščansko moralo. Se vam pa iskreno zahvlajujem za vašo pripravljenost. Veselim se vaših novih pisanj tako o hujšanju kot o marsičem drugem Predvsem pa pozdravljam vaš "politični" članek in se zelo strinjam, da je skrajni čas, da na plano pride kaj novega in tudi več "modrih" žensk. Vse dobro. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je vse v glavi...pred 2 leti sem hodila v vašo ordinacijo na terapije in se že skoraj pozdravila.Ko sem zključila s terapijami, sem izgubila voljo in motivacijo in zašla na "stara pota" slabe prehrane, poleg tega ne mignem niti s prstom, kaj šele, da bi kaj telovadila, kjub temu, da v službi cel dan sedim... Tudi mož je že obupal nad mano in več ne verjame, da bom še kaj naredila za sebe.
    Zdaj po 4 letih spet hodim na fizioterapijo zaradi bolečin v hrbtenici, ki so posledica...saj se ve česa...
    Stara sem 43 let in če sedaj ne bom naredila enega koraka naprej , bo že za vse prepozno...
    Torej, vse je odvisno samo od mene in moje volje, bom pa z veseljem spremljala vaš blog in poskušala upoštevati vsa vaša navodila in bom poročala, kako mi gre...

    Helena, hvala za vzpodbudo, ker mi res manjka samo ena "brca" v tazadnjo, da se prestavim in naredim tudi nekaj zase

    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši