četrtek, 3. marec 2011

Hujšanje: Pred začetkom

Ko sem v prispevku omenila hujšanje in diete, sem bila prepričana, da ne bo večjega odziva. Zdaj pa vidim, da moja besedila pozorno berete - zelo lepo! Bi dosegla večji odziv, če bi načrtovala serijo člankov o seksu? Mogoče, vendar se mi zdi, da hujšanje bolj obvladam ...

Nekateri boste ob naslovu prispevka dobili napačne predstave. Ne, pred začetkom diete nam ni potrebno izprazniti hladilnika in skrivnih zalog po predalih. Nezdravo hrano lahko podarite ali zavržete, odvisno od tega, kako škodljiva je za zdravje.

Pred začetkom diete je potrebno narediti nekaj drugega: najti motiv za hujšanje. Vem, da so odvečni kilogramčki za vas zelo emocionalna tema, vendar se jih bomo raje lotili na racionalen način. Hujšanje je namreč kot prodaja: prodajalec bi se rad znebil (vseh) svojih izdelkov, vi pa vseh svojih odvečnih kilogramov.

Ko vam je prodajalec prodal izdelek, mu je uspelo "pritisniti" na gumb za neko vašo težavo. Prodajalec vas je prepričal, da bo izdelek omilil bolečino, ki vam jo težava povzroča.

Če vam tudi jaz želim "prodati" moja zdrava navodila za hujšanje, moram pritisniti na vaš gumb za bolečino. Ker vas nimam poleg sebe, boste svoje motive (bolečino) morali poiskati sami. Pri tem bodite iskreni, saj bi približno 50 odstotkov bolečin radi vedno prikrili. Sem spadajo, po mojem mnenju, predvsem razlogi, ki so povezani z dolgoročnimi posledicami debelosti (večja verjetnost za infarkt, rak, izpadanje zob, osteoporoza).


Preveč kilogramov na tehtnici ne sme biti edini razlog za hujšanje

Pogumno se postavite pred ogledalo in se vprašajte: "Zakaj bi rad(a) shujšal(a)? Kaj me boli, ker sem predebel(a)?"

Bolj bo bolelo, večji bo vaš motiv za hujšanje, zato pridno brskajte po bolečih točkah. Kot sem že omenila, se bomo hujšanja lotili racionalno, zato si vaše motive napišite na papir. Zadostujejo trije, najbolj pomembni.

Te motive boste kot mantro prebirali vsakič, ko boste želeli odnehati, ko bo hudo, ko ne boste več zmogli. Vabim vas, da mi pošljete vaše motive, saj veste, da ste pri komentarjih lahko anonimni.

6 komentarjev:

  1. 1. Želim boljše in lepše izgledati.
    2. Želim obleči svojo prejšnjo garderobo, ki mi je zelo všeč.
    3. Želim biti v kondiciji, da lahko živim življenje kot si ga želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. 1.želim se dobro počutiti v svoji koži
    2.želim biti ponosna,zadovoljna,zdrava
    3.želim uživati življenje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Hočem spremeniti prehranjevalne navade in se zdravo prehranjevati.
    2. Hočem se čudovito počutiti v lastni koži.
    3. Hočem biti polna energije.

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Dovolj mi je matranja z zadrgo na hlačah
    2. Hočem uživati ob pogledu na svoj trebuh
    3. Izboljšati želim kondicijo

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako zanimivo, da se vam bom pridružila.

    OdgovoriIzbriši