sobota, 22. januar 2011

Feng shui: S kitajsko astrologijo nad debelost

V zadnjih tednih se kar veliko časa posvečam kitajski astrologiji. Malo me je vzpodbudila kolegica Rika (iz Frankfurta), malo projekti, malo pa moja radovednost. Vedno bolj se poglabljam, vedno bolj mi je všeč ta veda. Kot ste mogoče prebrali v mojem profilu, bi rada na stara leta imela ženitno posredovalnico, kjer bi se pari spoznavali in poročali s pomočjo kitajskih horoskopov. Vsi mislijo, da se šalim, meni pa se zdi ta ideja genialna, ki bo mnoge naredila srečne.

Zato se pridno učim in brskam po knjigah, zapiskih, horoskopih. V članku Manfreda Kubnyja sem prvič zasledila, da je nekdo povezal kitajsk horoskop z zdravstvenimi težavami. Kubny je izredni poznavalec Bazi Suanming (kitajske astrologije), saj je študiral na Kitajskem in govori več kitajskih narečij. V članku je napisal, da je v stari literaturi opisanih več sto primerov vpliva kitajskega horoskopa na izbruh neke bolezni, vendar je vseeno potrebno biti previden in jih jemati z rezervo. On je predstavil tri primere: izgubo vida, alkoholizem in debelost.

Seveda me je najbolj pritegnila zadnja tema - debelost. kot primer je navedel žensko srednjih let, ki je večkrat na teden telovadila in jedla zdravo, dietno prehrano, pa ni mogla shujšati. Po Kubnyju je vzrok za nabiranje kilogramov element voda, ki se nabere v deblu zemlja yin, zmaju (zemlja yang) ali volu (zemlja yin).

Deblo zemlja yin je mehka zemlja, humus, ki lahko vskladišči vodo. Zmaj in vol pa v t.i. Hidden Stems skrivata vodo. Če se zemlja preveč napoji z vodo, nastane zastoj in kopičenje energije, kar se na zunaj simbolizira z debelostjo.

Kitajska pismenka za vola

Ti zemeljski vplivi ponavadi pridejo od zunaj, torej v obliki časovnega vpliva. Lahko se redimo zato, ker se nahajamo pod vplivom neugodnih energij, lahko se redimo zaradi leta ali meseca. Najbolj redilno leto v bližnji preteklosti je bilo 2009, ko je vladal vol z deblom zemlja yin - torej podvojena možnost za rejenje.

Na leto vola sem odreagirala čisto "po pravilih", kiligramčki so se samo nabirali, kljub temu, da nisem pretirano veliko jedla. Vol je na splošno zame neugodna žival, ker v sebi skriva kovino (kot trezor), to pa ni dobro za šibek les. Ta trezor je bilo potrebno odpreti in iz njega izpustiti slabo energijo, kar sem tudi naredila - poiskala sem si osebnega trenerja. Prehrane sploh nisem spremenila, hujšala pa sem, čeprav se je vse to že dogajalo v letu tigra.

Vol pa vlada tudi mesecu januarju. Ja, imate prav, tudi v tem mesecu se moja voda pridno zbira in imam občutek, da bi samo morala izpustiti nekaj ventilčkov za vodo in bi bila lažja 2 kilograma. Kljub temu, da pridno telovadim, da se namakam v bazični kopeli in pri tem potim, da pazim na prehrano, imam občutek, da se samo redim.

Kubny je v članku napisal, da je za rešitev potrebno aktivirati element les, ki bo porabil nakopičeno vodo. Torej mi ostaneta dve možnosti: ali se bom takoj odpravila nekam v bujno zelenje (vendar ne prevlažno, ker vode imam dovolj), ali pa bom počakala do 4.2. 2011, ko se začne nov mesec, ki mu bo vladal tiger oz. element les.

Ne, 22.1.2011 (sobota) bo dan, ki mu vlada vol, podpiral pa ga bo še ogenj yin. Groza!!! Ta dan bodo gurmanske orgije, če vse to drži! Bom poročala. Ali pa tudi ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar