sreda, 17. november 2010

Življenje: Z barvami nad slabo vreme

November je vremensko zanimiv mesec. Lahko že zapade sneg, lahko pa je 15 stopinj ali dežuje. Kot prehodni mesec med jesenjo in zimo (govorim seveda o kitajskem koledarju), je lahko prav neprijeten. Energija se jeseni najprej zapre, nato pa pozimi ponikne globoko v notranjost. To se v vsakdanjem življenju zelo različno kaže, najbolj pa zapiranje energije občutimo pri vremenu.

Če že posije sonce, je to za kratek čas in z oslabljeno jakostjo. Zato se moramo od novembra do januarja truditi, da turobni yin energiji dodamo yang. Nosimo lahko živahne barve, jemo barvno čim bolj pestre jedi, se družimo z optimisti in pesimiste obiščemo šele aprila, poslušamo veselo glasbo in beremo zabavne knjige.

Zato sem nam po deževni fronti izbrala najbolj kičaste fotografije iz lanske londonske razstave Chelsea Flower Show. Naj vam zasije sonce (če ne, pa pojdite v Prlekijo; moja mama se že pritožuje, da je pretoplo)!

Za ljubitelje hoste je CFS pravi naslov. Ne, angleških polžev med hostami nisem našla.


Ja, ja, travice (takrat se je moje navdušenje nad travami šele začelo, zato sem naredila samo 10 fotografij).



Lilije - najljubše rožice moje tašče. Nikar je ne obiščite z nageljni.




Ravno včeraj sem od bodoče neveste izvedela, da bi rada imela takšen šopek. Moj predlog je bil, da naj izbere manjši, ampak barvno atraktivnejši šopek z npr. več zelene in vijoličaste.






Nevesti bi vsekakor odsvetovala takšen šopek - ne vem, kako bi se katoliški duhovnik odzval na falusno simboliko.

Zadosti barv?



Tako, zdaj pa si predstavljajte, da ležite na peščeni plaži, sonce boža vašo kožo, vetrček rahlo pihlja, vaš dragi/draga vam je pravkar prinesel fantastičen koktajl in se ponudil, da vam zmasira noge (hrbet vam je namazal že prej) ...

Dovolj je bilo sanjarjenja, nazaj na delo!!!

2 komentarja: