sreda, 16. september 2009

Potovanje: Love London 2

Poletje se je definitivno poslovilo. Še dobro, da imamo shranjene fotografije iz toplih krajev, ki nas pogrejejo. Današnji dan je kar malo depresiven, vendar se ne pustim vplivati, saj jutri odpotujem v Pariz. Prijateljica nama je podarila letalski karti - in ne, ne morete spoznati te velikodušne prijateljice, je samo najina; ker vsa bila spomladi v Londonu, je Pariz moral počakati do jeseni.

V Parizu še nisem bila, moj dragi mož pa že večkrat. Vsi me sprašujejo, kaj vse si bova ogledala. Nimam pojma, jim odgovorim! Kar pa ni čisto res, saj so v mojem vodiču zelo dobro predstavljeni zanimivi pariški vrtovi ...

Poleg Montmartrea (umetniška četrt) in slavoloka zmage, si bova ogledala tudi Eifflov stolp (samo od spodaj, ker so predolge čakalne dobe), razstavo impresionistov in popeljala po Seni z ladjico. Hej, to pa je že čisto dovolj za dobre tri dni, drugače nama bo zmanjkalo časa za posedanje v kavarnah in pohajkovanje po tržnicah.

Da boste lažje počakali do ponedeljka, sem objavila fotografije meni najljubšega vrta z Chelsea Flower Show 2009, vrtnarske rastave v Londonu. Vse mi je bilo všeč, zato sem ga fotografirala z različnih položajev.


Sama razstava je dokaj pregledna, vendar se splača obiskati razstavne prostore večkrat in ob različnih svetlobnih pogojih. Najmanj gneče je zgodaj zjutraj.

Tudi morsko deklico iz žice bolj zanima vrt, zato obiskovalcem kaže hrbet














Ali je vrt všeč tudi vam?

2 komentarja:

  1. Seveda, Noro noro, kakšen vrt!

    Draga Helena.
    Naužij se Pariza, tudi zame, saj še nisem bila tam.
    Pozdravček,
    Ruth

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo zate, Ruth, lep jesenski pozdrav iz Pariza!

    Helena

    OdgovoriIzbriši