četrtek, 28. oktober 2010

Rožice: Jesen v Murglah 2010

To objavo na blogu pišem na novem prenosnem računalniku. Zelo je drugačen, tudi zaradi novega operacijskega sistema Windows 7, saj se razlikuje od Windowsa XP, ki sem ga uporabljala do sedaj. Prenosnik sem kupila predvsem zaradi fotografij. Ima zelo dobro resolucijo ekrana, zato z užitkom pregledujem fotografije. In z še večjim užitkom brišem slabe.

Na dobrem ekranu se res vidijo stresene fotografije, napačna globinska globina, preosvetlitev ... Želim izboljšati svoje znanje o fotografiranju in se lotiti zbiranja slikovnega materiala za knjigo o feng shuiju. Za pisanje besedila se ne bojim; dobiti dobre fotografije pa bo velik problem, zato je najbolje, da jih naredim sama.

Ne, ne, brez skrbi, še ne zbiram prednaročil. S knjigo se bom začela ukvarjati po letu 2012, tako piše v mojem kitajskem horoskopu.

Danes sem vzela prvo kapsulo DMSA za razstrupljanje težkih kovin. Bilo je grozno, od smrdečega urina, bolečin v ledvicah, nenehne žeje, stalnega lulanja, hiperaktivnosti, nervoze, živčnosti, vročine, mrzlice ... Sedaj je že bolje, vendar me čez dva dni čaka nova kapsula.

Kljub stranskim učinkom sem bila na predstavitvi nove spletne strani Avita, ki jo pripravljajo v podjetju Novi svet. Stran je skoraj končana, samo vsebina ji manjka. V naslednjih treh mesecih bomo pisali besedila in vstavljali fotografije; spletna trgovina Avita bo zanimiva ne samo zaradi super izdelkov, ampak tudi zaradi ogromne količine nasvetov.

Rožice na balkonu v Šiški je prejšnji vikend pospravil moj dragi mož, v Murglah pa je ostalo nekaj zanimivih trajnic. Zvezda vrta sta dren in ruj. Poglejte si:

Dren pred hišo ima pisane liste in rdeča stebla, ta, v atriju, pa je ves rumeno-oranžen.

Penisetum sem fotografirala v protisvetlobi. Tako zelo se mi je mudilo na svetovanje (obeta sem mi načrtovanje novogradnje, kar najraje delam), da nisem imela časa eksperimentirati z nastavitvami v fotoaparatu.

Heuhera, sem zopet pozabila katera sorta, je pa v živo še večja lepotička kot na sliki

Ha, ha, ko sem popravljala vejico na grmu, se s prstom po pomoti pritisnila na sprožilec in nastala je tale fotografija. Priznajte, če vam ne bi povedala, da je z "napako", vam bi jo lahko prodala kot "umetnost"!

Seveda, v jesenskem vrtu so obvezne krizanteme


Trave so v jeseni res hvaležna stvar in v nobenem vrtu jih ne bi smelo manjkati. Tudi na balkonu ne!


K tej resi bom dodala bele in svetlo modre mačehe - super pisano bo letos. Ampak, drugih jesensko-zimskih zasaditev pa letos ne bo. Enostavno nimam idej in potrebujem ustvarjalno pauzo.

Še ena travnata lepotica

In še ena! V ozadnju pa se razkazuje ruj. Pravi mačo, ni kaj.


Priznajte, tudi vas je očaral!

Ni komentarjev:

Objavite komentar