petek, 1. oktober 2010

Feng shui: Streljanje z laserjem

V sredo sem obiskala stranko v Mariboru, ki se je izkazala za mojo dolgoletno "fenico". Bila sem izredno počaščena, saj hrani priloge Deloindom s članki, ki so izhajali leta 2002 in 2003. Kljub temu jo čaka veliko dela po končanem feng shui svetovanju; poleg tega moram v člankih pisati o zelo splošnih pravilih, njeno stanovanje pa ima nekaj posebnosti.

Pri individualnem svetovanju pa smo lahko dosti bolj natančni: namesto s topom, lahko "streljamo" z laserjem. Nasveti so natančni in zato tudi bolj učinkoviti.

Ko merim z Lo panom, dobim, poleg smeri neba, tudi podatek o energiji v prostoru. Ko naredim kitajski horoskop stranke, so nasveti namenjeni samo njej (oz. vsem družinskim članom). Še bolj pomembna pa je analiza okolice, ki jo veliko svetovalcev za feng shui popolnoma zanemari. Kako se naj pogovarjamo o energiji znotraj stanovanja ali hiše, če pa sploh ne pride do vhodnih vrat? Kako naj delimo nekaj, česar nimamo? (V duhu aktualnega dogajanja: to lahko počne samo država)

Samo s feng shuijem ne moremo rešiti vseh težav, zato se vedno bolj nagibam k temu, da bi postala moja svetovanja drugačna. Saj so že sedaj mešanica feng shuija -psihologije-marketinga-podjetništva-zdravja, in prav to mi je pri mojem delu izredno všeč. No, imam še čas do leta 2012, da pripravim nov koncept - takrat se v mojem kitajskem horoskopu napovedujejo velike spremembe. Brez skrbi, ne bo mi lažje, zato se moram toliko bolje pripraviti.

Priloge v brezhibnem stanju, z listki so označeni posamezni članki

Lastnica prilog se ukvarja tudi z grafologijo - le kaj nam lahko pove njena pisava? Meni je že vse jasno, še bolj bo pa po izdelavi horoskopa!

Mariborska stranka mora do naslednjič narediti seznam manjkajočih izpitov in se pozanimati za izpitne roke. Na novo ji morajo narisati kuhinjo, da ne bo hladilnik stal sredi jedilnice in 3 metre od kuhinje. In priskrbeti tablico z imenom, jo nalepiti na dogovorjeno mesto pred vhodnimi vrati, da jo bo energija takoj našla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar