sreda, 8. september 2010

Knjiga: Shujšajte z ljubimcem, avtorica Eva Cassady

To knjigo morate prebrati!!! Resno mislim. Tako moški, kot ženske. Ena izmed žepnih knjig, ki se izkažejo kot zaklad. Zabavna je zgodba, zabaven je stil in jezik. Kompliment tudi prevajalki! Da o "strokovnih" nasvetih glavne junakinje glede hujšanja, partnerstva in ljubimcev niti ne govorimo.
Le kdo si ne bi želel hujšati z ljubimcem? No, glavna junakinja si sicer bolj pomaga s fitnesom in dieto, ljubimec pa je njena zelo močna dodatna motivacija.

Naj mi Založba Meander oprosti, ker jih nisem vprašala za dovoljenje, ampak napisala vam bom nekaj citatov iz knjige, da jo boste čim prej šli kupit. Citati so samo iz začetka in konca knjige, vmes jih boste našli še veliko več, tako da vam med branjem ne bo nikoli dolgčas.

1. Zakon je ustanova, ki temelji na obojestranski utvari zasebnosti. Mož ne opazi, da skrivaš kekse pod kuhinjskimi krpami, ti pa ne opaziš, da si vrta po nosu.

2. Odkrila sem, da se večina žensk poroči zato, da se lahko svojim prijateljicam pritožujejo nad pomanjkljivostmi svojih mož. To je kakor nekakšno nasprotje hvalisanja, tekmovanje v tem, katera ženska ja svoje življenje in zvestobo obljubila večjemu kretenu.

3. V tem je težava z elektronsko pošto: nekaj, kar se ti zdi med pisanjem igrivo, prispe na cilj, oropano vsakršne ironije. ... Toda po mojih izkušnjah ljudje redko prepoznajo humor, kadar jo berejo.

4. Nekje sem prebrala, da moški na spletu iščejo seks, ženske pa upanje.

5. Brškone je zato tako zanimivo. Seks z Michaelom se dogaja samo v moji domišljiji, kar pomeni, da je popoln ljubimec, da obvlada tako lagodne dotike, ki mi razpihajo poželenje, kot presenetljive obrate, ki me popeljejo čez rob. ... Možje so stari mački v tem, da razpnejo jadra in poženejo jadrnico, tudi kadar veter pojenjuje. Sanjski ljubimec pa je kot pirat, ki napade ladjo, te ugrabi in se te vzame za nagrado.

6. Razmerje, sem mu hotela pojasniti, je nasprotje diete: pri dieti je vse izpisano na telesu, da lahko ves svet vidi - obup, spodleteli poskusi in lakota po spremembi. Pri razmerju pa je to, kar počneš s telesom, le poskus, da bi izrazil skrita koprnenja srca. Ne žene te želja, da bi bil z nekom drugim; žene te želja, da bi bil nekdo drug. In prepričan si, da lahko odraz svojega novega jaza vidiš le v očeh neznanca.

7. Odkrila sem, na svoje presenečenje, da se pisanje knjige ne razlikuje prav dosti od prešuštništva. Ali hujšanja, če smo že pri tem. ... Oboje je zahtevalo od mene devet mesecev počasnega, mukotrpnega dela. Pisanje, hujšanje, rojevanje: vse to je nekaj, kar zahteva čas in potrpežljivost, vendar ti spremeni življenje.

8. Na vprašanje novinarke, ali se res zavzema za to, da bi morale ženske hujšati z varanjem mož, pa odgovori: "Sploh ne. Pravzaprav tu sploh ne gre za seks. Gre za to, da si znova prilastimo svoja telesa, da si znova prilastimo nekdanje sanje. V sanjah smo posamezniki, v življenju pa smo samo žene in matere. ... Ženske hujšajo, kadar je poželenje, ki jih navdaja, večje od dnevne muke hujšanja in telovadbe. ... S to knjigo želim povedati, da se moramo naučiti, kako osredotočiti to silno željo nase, ne pa se obračati na nekoga drugega, da bi namesto nas izpolnil naše sanje."

Tako, zdaj pa se že veselim vaših komentarjev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar