ponedeljek, 13. september 2010

Fotografija: Izlet v neznano

Z e-fotografijo smo se v soboto odpravili na izlet v neznano. Zavili smo proti Celju, Mariboru in Šentliju, ter za avstrijsko mejo že zaslutili, da bo naš cilj Gradec (Graz).

Prvo smo se ustavili v živalskem parku in gradu Herberstein v bližini Gradca, kjer smo se bolj posvetili portretni fotografiji in živalim, kot pa arhitekturi gradu. Nato smo si ogledali mesto in obiskali še park z moderno umetnostjo.

Na takšnih izletih mi nikakor ne uspe narediti dobre fotografije, ker je med mano in modelom vedno preveč moških testosteronov ... Tokrat nam je pozirala Eva, prijazno in fotogenično dekle iz okolice Kočevja.

Modro nebo, zeleni listi - idealna barvna kombinacija za lep motiv. Če bi se še kompozicijsko malo potrudila ...

Veliko zanimivih detajlov je na posestvu okrog gradu

Dokaz, da sem res bila na izletu. Kaj, a ne prepoznate mojih čevljev?

Takole izgleda, ko model pozira

Eva

Mene so bolj zanimali takšni detajli

Za steklom nam je poziral tudi levji kralj. Bil je izredno lep in aristokratski.

Kje so pa buče?

Družbo na fotoizletu mi je delala nečakinja Suzana. Odlično sva se zabavali in upam, da se mi bo še kdaj pridružila.

Premagala sem svojo (rahlo) fobijo pred pajki in poskušala ujeti svetlobo v pajčevini

V Gradcu smo ugotovili, da je res malo podoben Ljubljani, vendar samo malo. Vsako od mest se je razvijalo v svojo smer in ima svoje posebnosti.

Grafit pod mostom čez reko Muro

Kunsthaus (hiša moderne umetnosti), ki so jo zgradili leta 2003, ko je bil Gradec kulturna prestolnica Evrope. Fotografiji sem objavila samo zato, da pogumno povem, da mi zgradba ni všeč. Na levi in desni sta dve po feng shuiju "zemeljski" zgradbi, Kunsthaus spada v element voda. Kaj dobimo, ko zmešamo vodo in zemljo? Blato!

Še ena zgradba iz leta 2003: Murinsel (otok na reki Muri). No, to je energijsko že nekaj boljšega, saj sta kovina (oblika muzeja) in voda (Mura) dva prijateljska elementa.

Moderna konstrukcija na Murinsel

Odpravili smo se na grad - navzgor z dvigalom, navzdol kasneje peš po stopnicah.

Nekaj trav je tudi bilo ...

Detajli iz grajskega vrta


Ugotovila sem, da bi lepo oblikovan vrt potrebovali tudi na ljubljanskem gradu. Avstrijci so naredili mešano zasaditev, nekaj trajnic, nekaj enoletnic, malo formalnih elementov gradu, drugo je moderno pisano. Samo te presnete zastave naj umaknejo!

Pogled na stari del mesta se vsaj s te strani, kjer smo bili mi, ne more primerjati z ljubljanskim

Grajski stolpič z uro

Kaj morem, meni je to lepše kot portretna fotografija. Zadnjič sem prebrala, da moraš za lepe portrete imeti tudi ljudi zelo rad. Jih imam premalo? Oj, joj, joj ...

Park z modernimi "inštalacijami", prav tako v bližini Gradca

Nekaj trav so tudi imeli

Okrog 19. ure pa slovo od mesta in domov (fotografijo je naredila nečakinja)

1 komentar:

  1. Fine tele vaše fotke ... Ob komentarjih sem se pa tudi zabavala!

    lp

    Lidija

    OdgovoriIzbriši