sobota, 21. avgust 2010

Rožice: Avgusta v Šiški

Če bomo imeli vsaj malo sreče, bomo lepe rožice lahko občudovali še najmanj mesec ali mesec in pol. Seveda, če smo jih dovolj negovali, gnojili, obrezovali, čistili ... Uf, je bilo letos veliko dela!

V Šiški sem se letos odločila za bolj skromno zasaditev, ki pa je, seveda, vse prej kot to. Ugotovila sem, da ne smem saditi koralnih fuksij, vsaj v korita ne, pa tudi ena od kordilin je zgnila. Še najbolje uspevajo koprive (nič novega) in gomoljne begonija. In detelja, batata, mulenbekija ... stalnice v mojih zasaditvah.

Na fotografijah si morate samo še predstavljati mene, kako uživam s knjigo v roki. Ja, lepo je!







3 komentarji:

  1. Super izgleda! Mislim, da si se malo zmotila v naslovu, nič hudega, važne so slike in rožice na njih:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, naslov sem že popravila iz rižic v rožice. Neko čudno leto je bilo, nekatere rožice so izredno lepo rasle, druge nikakor.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši