torek, 13. julij 2010

Življenje: Poleti smo bolj vohljivi

Joj, kako trpim! Kako zelo trpim! Oziroma bolj natančno povedano - kako zelo trpi moj nos v teh vročih dneh!

Ne mislim, da izredno dobro voham. So še boljši vohači okrog mene, na primer prijateljica V. Ta zavoha česen, ki sem ga jedla pred dvema dnevoma, že, ko pritisnem na zvonec njenega domofona.

Kakšne vonjave širijo nekateri naokrog. Poleti, ko smo slečeni, smo vohljivi (moja besedna skovanka, ni je v SSKJ) prav perverzno odkrito. Ne morem se še odločiti, ali mi je vonj močno naparfumirane osebe enako grozen kot vonj neumite. Poleti je vse grozno, se mi zdi.

Telesni vonj je odvisen od zaužite hrane, zakisanosti oz. zastrupljenosti telesa, pa tudi zdravila in prehranska dopolnila vplivajo nanj (npr. vitamin B, čemaž).

Če ima nekdo rad (svinjsko) meso, že na metre zavoham. Prav penetranten je vonj ljubiteljev kozjega mleka. Blekkkk!!! Uživalci čebule in česna so razpoznavni na metre, prav tako zakisani osebki, ki se ne umivajo dovolj pogosto.

Zadnjič sva s trenerjem Alešem debatirala o tuširanju. Seveda se je potrebno stuširati zvečer; ni lepšega, kot iti spat čist v sveže preoblečeno posteljnino. Voda nas očisti tudi energijsko, zato se res pošteno odrgnimo, ko imamo za sabo naporen dan.

Veliko ljudi (predvsem moških) se ponoči zelo poti. Zjutraj vstanejo, si umijejo obraz in zobe, na prepoteno telo pa pozabijo. Najkasneje opoldne smrdijo, saj se v vročini bakterije hitreje razvijejo. Vsakršne kombinacije (nočni pot + čebula + meso) samo "povzdignejo" smrdečo noto telesnega vonja. Seveda je rešitev samo jutranjo temeljito tuširanje. Teh 5 minut pa si res moramo vzeti!

Ženske imamo eno luknjico več, ki tudi oddaja svoj vonj. S starostjo se vonj iz nožnice okrepi ali vsaj spremeni, vzroki so isti kot sem jih že naštela zgoraj. Dodamo lahko še kontracepcijske tablete, vnetja, glivice . Napoleon naj bi oboževal močan ženski vonj, zato je svoji ljubici Josephine že nekaj tednov pred prihodom domov naročil, naj se ne umiva preveč ...

Mislim, da sodobni moški nimajo radi intenzivnih ženskih vonjav. Me ženske tudi ne, zato se bomo vsi skupaj pridno umivali, ampak ne preveč. Seveda priporočam šampon z bazičnim pH, ki je zelo dobro očisti umazanijo, hkrati pa pomaga pri razkisanju telesa. Če koga zanima - imamo jih že v prodaji, vendar še niso objavljeni v spletni trgovini. Pišite za več informacij.

Ni komentarjev:

Objavite komentar