ponedeljek, 12. julij 2010

Rožice: V juliju pri Ruth

Ko sem prejšnji teden načrtno obiskala Ruth Podgornik Reš, sem s sabo imela "dober" fotoaparat s še boljšim objektivom. Ampak, s fotografiranjem ni bilo nič, saj je bilo sonce premočno.

Nekaj dni kasneje sem se v vrtnariji Reš dogovorila s stranko. Po opravljenjem svetovanju sem nakupila tri grmičke, ki bodo v Murglah nadomestili bolne trdoleske, od Ruth dobila fantastičen zelenjavni sok in ugotovila, da je svetloba kar dobra za fotografiranje. Seveda sem v torbici imela samo kompakten canon, vendar je nekaj fotografij kar dobrih, glede na to, da sem imela na razpolago bolj malo časa.

No, pa poglejmo, kakšne so Ruthine kompozicije na začetku julija 2010:


Energijo kar "potegne" po stopnicah, čeprav nerada hodi navzgor. Dobra rešitev za vse, ki do vhodnih vrat v hišo pridejo po zunanjih stopnicah.






Te petunije pa so tudi meni všeč!


Lepo, lepo - simetrično asimetrična zasaditev



Vedno me privlači ta kotiček vrta - tako pomirja, hkrati pa si želim radovedno stopiti po potki pogledat, kaj se skriva za "vogalom".





Kot v raju z abutiloni, travami, koprivami ...

Lepo, lepo - ena mojih najljubši zasaditev pri Ruth

Kot ata in mama - veliki in mali vijoličasti grmiček

Tukaj je tudi izredno lepo, pravi pozdrav pri prihodu v vrtnarijo.

Zopet nekaj trendovskega - najkasneje čez dve leti bomo zasaditvam vsi dodajali skulpture. Ne verjamete?

4 komentarji:

  1. Vsak ima svoj okus. Meni preveč mešanega cvetja ne deluje ravno pomirjevalno, lepo. Rajši imam kombinacijo dveh, treh barv, velikih in drobnih cvetov, ozko in širokolistne rastline, temne in svetle. Ne pa vse na kupu. Verjamem, da Ruth rada proda čimveč in to ji s takimi kombinacijami tudi uspeva. Dodatek raznim skulptur pa res poživi vsak kotiček vrta. Prav luštne so žabice, požki, račke,... To mi je pa všeč.
    Pozdravček iz Gorenjske!
    Milena

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, pri Ruth je letos pisano, sem ji tudi sama povedala. Ampak, meni se ne zdi čisto nič narobe, da je pri njih enkrat yin (umirjene barve), enkrat yang (pisano).

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrtnarija Reš je vrtnarija z dušo, za katero stoji gospa Ruth. Sama sem si ogledala te zasaditve pred 14 dnevi in bila seveda navdušena.
    Pozitivna energija, prijaznost in dober nasvet na vsakem koraku, pa ugoden nakup sezonskih rož, semen, okrasnih posod, pa bonsaji ...., vse to je vrtnarija Reš, res vredna ogleda.
    Lep pozdrav iz Maribora!
    Marija

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne fotografije! Vrt poln življenjske energije! Kipi v vsakem kotičku. Pregovor "Kakršen lastnik, takšen pes" bi za gospo Ruth lahko pretvorili "Kakršen lastnik, takšen vrt"... Lep pozdrav, Tika

    OdgovoriIzbriši