ponedeljek, 5. julij 2010

Zdravje: Z nogometom proti celulitu

Ne maram nogometa, zato sem se odločila, da bom združila prijetno s koristnim, ko so na sporedu tekme in moj mož zasede TV. Prijetno so bazične kopeli, koristno pa borba proti celulitu.
Bazične kopeli so namenjene razkisanju telesa, vendar imajo zelo dober stranski učinek: "topijo" celulit. Moje izkušnje so takšne, da se celulit zmanjša za eno stopnjo, če se redno (npr. vsaj 2x tedensko) kopamo v bazični kopeli. In to brez diet ali športnih aktivnosti. Z dodatnimi ukrepi (zdrava prehrana, masaže, šport) se znebimo dveh stopenj celulita. Najboljše pri tem pa je, da k problematiki pristopimo celostno, torej poleg celulita naredimo nekaj (=veliko) še za svoje zdravje.

Najpomembnješa je dolžina trajanja, zato je bolje, da v kopeli ostanemo dve uri dvakrat na teden, kot pa eno uro trikrat na teden. Učinek razkisanja (in proticelulitnega delovanja) je še večji, če se pred kopeljo suho oščetkamo ali naredimo piling. Tudi med namakanjem v bazični kopeli se lahko zdrgnemo z gobico ali brisačko in pospešimo izmenjavo baz (kopel) in kislin (telo).

V kopeli najraje berem; ob kopalni kadi si vedno pripravim velik kozarec vode, brisačko, gobico in različno literaturo. Temperaturo vode spreminja glede na letni čas in razpoloženje.

O celulitu sem že pisala tukaj.

3 komentarji:

  1. Potrjujem, da bazične kopeli 2x tedensko zmanjšujejo celulit, oz. jaz sem se "namakala" samo 1x tedensko. Celulita je bilo res manj na stegnih.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, bom poročala tudi jaz.
    Včeraj sem začela terapijo, sem spala v vodi najmanj tri ure.
    Helena, kdaj se bodo pokazali rezultati nove aktivnosti?

    p.s.
    Vmes sem se vmes zbudila le toliko, da sem se ščetkala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bazične kopeli delamo predvsem zaradi razkisanja telesa. Koža je namreč še koliko tolikor zdrav organ, zato nam lahko zelo pomaga pri razkisanju. Že vidim, da bo kmalu izšel članek v eni od ženskih revij: S spanjem v kadi se je znebila celulita ... Ruth, ti moraš vedno narediti nekaj po svoje, drugače, zanimivo. Tako, pravkar si polnim kad in se grem namakat, saj je na sporedu nogomet. Zelo sem utrujena, mogoče bom zaspala za urico ali dve.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši