Aleš Lisac, marketinški guru, na seminarjih vedno znova poudarja, da moramo povedati - zakaj. Zakaj imamo popuste, zakaj smo umaknili izdelek, zakaj je novi izdelek boljši, zakaj smo najboljši v svoji dejavnosti.
Utemeljiti pa je potrebno tudi preskakovanje vrste. Danes je bilo na pošti prav zabavno, ko je mlajša gospodična želela prepričati starejšega gospoda, da naj jo spusti naprej.
"Samo nekaj bom uredila, takoj bom," je izjavila in bila 99% prepričana, da ji bo gospod ugodil. Pa ni, samo pogledal jo je čez rame in čakal naprej.
"Gospod, res bom hitro, samo dve kuverti vzamem in plačala bom kasneje!" je poskusila vnovič.
"Vi kar počakajte, tudi jaz bom hitro," je gospod končal debato.
Kaj je gospodična naredila narobe? Ni povedala, zakaj se ji mudi! Se ji mudi v šolo, na avtobus, k zobozdravniku, jo boli trebuh ... Če bi gospodu povedala prepričljiv razlog, bi jo spustil naprej.
Kakšne pa so vaše izkušnje?
Ni komentarjev:
Objavite komentar