četrtek, 17. junij 2010

Rožice: Prve fotografije iz Murgel

Na "obrazu" je naš poslovni prostor v Murglah doživel kar nekaj sprememb. Na gredici levo od vrat smo končno obupali nad travo in želeli pregnati mah, zato sem posadila pokrovne rastline in položila kamenčke. Ni še čisto gotova, ker manjka zastirka, pa še kakšna rastlina.

Gredica na začetku parcele mi je letos zelo všeč. Dominik ji ljubkovalno pravi "moj grob" - ker je tam zaradi njega oz. je na moški strani parcele in ker je na začetku imela obliko groba. Zdaj smo jo razširili in znižali, še vedno pa je zasajena v elementu zemlja, ki nadzoruje slabo energijo. Poznavalci -vrtoljubci bodo ugotovili, da je polovica gredice zasajena z rastlinami, ki prenesejo veliko sonca, polovica pa s senčnimi rastlinami. In ravno to je največja težava, saj je pozimi gredica zelo vlažna, poleti pa jo močno segreje sonce.

Zasaditve v loncih so letos malo manj vpadljive, vendar ne bo dolgo tako; ko bo zacvetela hermelika in v jeseni spremenila barvo listov, bo privlačila energijo (pozornost).

Poiščite kosovko na fotografiji (namig: na levi strani je)

Elementa zemlje nisem želela uvesti s kamni, zato sem izbrala rastline z rumenimi, rjavimi in bakrenimi listi.

Pred vhodom sem letos želela imeti bolj lahko kombinacijo, vendar dovolj opazno.

Še nedokončana gredica, verjetno bom morala presaditi dve rastlini in posaditi nove, ker jima rastišče ne ustreza.

2 komentarja:

  1. Kaj pa rožice iz Šiške?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekaj sem že poslikala, vendar sem izgubila spominsko kartico iz fotoaparata. Ravno danes sem jo našla - v športni torbi, kar je še en dokaz, kako koriste je šport.

    Najprej še pride Murgle 2. del, naslednji teden pa Šiška. Moram pa povedati, da so mi umrle tri koralne fuksije in da sem morala na lov za rožicami, da zapolnim luknje.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši